crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 222903

Zbornik radova

Autori: Lulić, Ileana; Ković, Ivor; Basrak, Bojan; Bilić Zulle, Lidija; Petrovečki, Mladen
Naslov: Sjede li studenti u predavaonici prema slučajnom rasporedu? – pilot studija
( Do students chose chairs in classroom by chance? A pilot study )
Izvornik: Zbornik radova 7. simpozija Hrvatskog društva za medicinsku informatiku / Kern, Josipa ; Hercigonja Szekeres, Mira (ur.). - Zagreb : Medicinska naklada, d.o.o. , 2005. 36-39.
Skup: 7. simpozij Hrvatskog društva za medicinsku informatiku
Mjesto i datum: Rijeka, Hrvatska, 21.10.2005.
Ključne riječi: Studenti medicine; Medicinska edukacija; Medicinska informatika; Medicinski fakultet
( Students; Medical; Education; Medical; Medical informatics; University School of Medicine )
Sažetak:
Cilj. Utvrditi postoji li povezanost mjesta koje odabiru studenti u predavaonici s njihovim karakteristikama i iznaći pogodan matematičko-statistički model za provjeru hipoteze. Ispitanici i postupci. Studenti druge godine studija medicine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci koji su prisustvovali završnom predavanju iz Medicinske informatike u svibnju 2005. godine (N=87, 38% muškaraca i 62% žena, u dobi od 19 do 25 godina) slobodno su odabrali mjesto sjedenja u predavaonici. Raspored sjedenja je zabilježen i prikupljeni su podatci o akademskom uspjehu studenata na prvoj godini studija. Izračunat je prostorni trend s obzirom na prosjek ocjena s prve godine studija te permutacijskim testom ispitana razlika izmedju slučajne i stvarne raspodjele studenata u predavaonici. Rezultati. Predloženom matematičko-statističkom raščlambom utvrđeno je da su spol (p<0, 001), dob (p=0, 05) i uspjeh studenata (p=0, 035) značajne varijable u rasporedu studenata u predavaonici. Zaključak. Očekivani rezultat o utjecaju uspjeha studenta na odabir mjesta u predavaonici dokazan je s pomoću predloženog matematičko-statističkog modela. Rezultati pilot studije upućuju na daljnja istraživanja u smjeru usavršavanja matematičko-statističkog modela i uklapanja u računalni program te iznalaženju daljnjih karakteristika studenata koje mogu utjecati na raspored u predavaonici i tijek nastave.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 0062044
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Matematika,Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4