Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Management znanja na primjeru školskog sustava Republike Hrvatske (CROSBI ID 342792)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Orešković, Branislav Management znanja na primjeru školskog sustava Republike Hrvatske / Lamza-Maronić, Maja (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2005

Podaci o odgovornosti

Orešković, Branislav

Lamza-Maronić, Maja

hrvatski

Management znanja na primjeru školskog sustava Republike Hrvatske

Upravljanje kompleksnim i kompliciranim sustavima, poput školskog sustava, zahtjevan je posao. Zadovoljavanje strateških ciljeva društva usmjerenih, pored ostalog i uspostavi društva znanja, posebno je naglašeno prepoznavanjem značenja koje učinkovito upravljanje tim sustavom ima za dostizanje tih i takvih stremljenja. U radu je posebno naglašena i s raznih aspekata - pedagoškog, troškovnog, društvenog, razvojnog, gospodarskog, obrazovnog i informacijsko komunikacijskog obrađena nužnost potrebe interdisciplinarnog pristupa uspostave managementa znanja vezano za obrazovanje i školski sustav Republike Hrvatske. Kroz primjereno odabrane teme i kroz istraživački rad jasno se izvode zaključci kako je za uspješnu primjenu tehnologije u nastavi i cjeloživotnom obrazovnom procesu mora posebno provesti znalačko planiranje te da se tim složenim procesima mora pažljivo upravljati. Mjerljivi doprinos rada je i u tome što svi oni koji žele istraživati management u školskom sustavu Republike Hrvatske mogu u ovom radu ("na jednom mjestu") naći dobru osnovicu za daljnje stručno i znanstveno "povezivanje" u raznim smjerovima, i kroz to još na jedan način pomoći unapređenju ovoga sustava, što je i bio jedan od ciljeva izrade ovoga rada te tako predstavlja vrijedan doprinos pristupnika u približavanju te problematike danom okruženju i podršci narednih aktivnosti koji njime mogu biti potaknuti. Uz kvalitetno obrađeni sadržaj, rad se odlikuje relevantnom literaturom većinom stranih autora što dodatno potvrđuje aktualnost teme u međunarodnom kontekstu. U izradi magistarskog rada pristupnik je koristio poznate metode znanstvenog rada i pokazao da je savladao metodologiju samostalnog pisanja i načina izvedbe znanstvenog rada u rangu vrijednosti magistarskog rada.

Management; Republika Hrvatska; Troškovi obrazovanja; Sustav obrazovanja; Cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Knowledge management on example in education system of Republic Croatia

nije evidentirano

Management; Republic Croatia; Costs of education; System of education; Long life learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

113

02.06.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija