Analiza organiziranosti sustava upravljanja kvalitetom u Đuro Đaković tvornica energetskih postrojenja (CROSBI ID 342797)

Galzina, Vesna Analiza organiziranosti sustava upravljanja kvalitetom u Đuro Đaković tvornica energetskih postrojenja / Majdandžić, Niko (mentor); Slavonski Brod, . 2004

Galzina, Vesna

Majdandžić, Niko

Analiza organiziranosti sustava upravljanja kvalitetom u Đuro Đaković tvornica energetskih postrojenja

U ovom diplomskom radu se govori o organiziranosti sustava upravljanja kvalitetom u Đuro Đaković Termoenergetskim postrojenjima (u daljnjem tekstu će se koristiti skraćenica DD TEP). Kao uvod rada navedni su osnovni podaci o samome poduzeću, osnovnim djelatnostima, broju zaposlenih te dosadašnjim većim poslovnim uspjesima. Slijedeće poglavlje govori o povijesnom razvoju upravljanja te kvaliteti, a obuhvaća glavne izvore potrebe za normizacijom i sam nastanak normi kvalitete u svjetskoj industrijskoj proizvodnji. Poglavlje naziva sustavi upravljanja kvalitetom donosi normu ISO 900 I :2000 u svom izvornom obliku kako je dana od strane ISO (akronim od eng. International Standardization Organization) organizacije. Glavnina diplomskog rada je prikazana u poglavlju: Postojeća razina sustava upravljanja kvalitetom u DD TEP-u. Ovo poglavlje pokazuje primjenu norme ISO 9001:2000 na primjeru navedenog poduzeća. Poslovnik, glavni dokument poduzeća DD TEP je upravo načinjen po smjernicama ove norme. U poglavlju Prijedlog poboljšanja dana je bit ovog rada. Na primjeru audi ta, na odjelu Inženjeringa, pokazano je definiranje neuskladenosti, mjere za njihovo uklanjanje odnosno korektivne akcije. U zaključku je pokazano zašto je uopće potrebna provedba normizacije, tj. kakve prednosti donosi poduzeću.

upravljanje sustavi upravljanja kvalitetom;

Analyse of quality management system in Austrian Energy - Đuro Đaković TEP

management; quality management systems