Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja (CROSBI ID 342835)

Ocjenski rad | diplomski rad

Galić, Marija Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja / Sorić, Izabela (mentor); Zadar, Odjel za psihologiju, . 2005

Podaci o odgovornosti

Galić, Marija

Sorić, Izabela

hrvatski

Samoregulacija učenja tijekom glazbenog školovanja

Cilj istraživanja bio je utvrditi prediktore uspjeha u glazbenoj školi i zadovoljstva glazbenim školovanjem, te koje specifične strategije učenja sviranja učenici koriste i kakvu motivacijsku orijentaciju imaju za glazbeno školovanje. U tu je svrhu konstruiran upitnik koji je zahvaćao slijedećih dvanaest subskala:Intrinzčna motivacija, Vrijednost sviranja, Očekivanje kontrole i samoefikasnosti, Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na učinak, Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na druge, Regulacija zalaganja, Učenje s vršnjacima, Obiteljska podrška, Izbjegavanje, Planiranje i praćenje vježbe, Metakognicija i kritičko mišljenje, te Anksioznost zbog javnog nastupa. Istraživanje je provedeno na uzorku od 88 učenika glazbene škole "Blagoje Bersa" u Zadru (5. i 6. razred osnovne, te četiri razreda srednje glazbene škole). Rezultati su pokazali da učenici koji se namjeravaju dulje glazbeno školovati postižu bolji uspjeh i zadovoljniji su glazbenim školovanjem. Namjera daljnjeg školovanja i zadovoljstvo pozitivno su povezani s korištenjem učinkovitih strategija vježbanja, većom intrinzičnom motivacijom, vrednovanjem sviranja, percepcijom kontrole i samoefikasnosti te većom usmjerenošću na učinak. Kad se kao kriterij uspjeha uzme broj nastupa tijekom godine značajnim pozitivnim prediktorima pokazali su se strategija Planiranja i praćenja vježbe te Očekivanje kontrole i samoefikasnosti, a negativni prediktor bila je Anksioznost zbog javnog nastupa. Interesantno je da je značajan pozitivni prediktor zadovoljstva glazbenim školovanjem bila Intrinzična motivacija, a negativan Ekstrinzična motivacija - usmjerenost na duge.

samoregulacija učenja; motivacijska orijentacija; strategije učenja; učenje sviranja instrumenta; samopoštovanje

nije evidentirano

engleski

Self-regulation of musical learning

nije evidentirano

self-regulated learning; motivational orientation; learning strategies; music learning; self-esteem

nije evidentirano

Podaci o izdanju

61

24.10.2005.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Odjel za psihologiju

Zadar

Povezanost rada

Psihologija