Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga roditelja u ranoj terapiji djece usporenog govorno-jezičnog razvoja (CROSBI ID 512768)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jug, Silva Uloga roditelja u ranoj terapiji djece usporenog govorno-jezičnog razvoja // Kongres logopeda Hrvatske( 3 ; 2005 ; Dubrovnik): zbornik sažetaka. Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 22-x

Podaci o odgovornosti

Jug, Silva

hrvatski

Uloga roditelja u ranoj terapiji djece usporenog govorno-jezičnog razvoja

Tijekom prve godine života intenzivno se razvija afektivan odnos između bebe i bliskih osoba kojima je okružena. To je ključni pokretač pojave nekolicine prvih riječi kojima jednogodišnjak redom imenuje razdragane članove obitelji. Nadalje, dijete novim nizanjem riječi označava baš ono na što je osjećajima i sklonostima usmjereno: dijelove tijela, voljene igračke, životinje, hranu… ili pak pojave koje ga straše ili ljute. Što tek prohodalom djetetu znači riječ "stol"? Dugo još neće aktivno upotrijebiti tu riječ, osim ako se, primjerice… ne sudari glavicom o njega. Burno doživljena, inače nezanimljiva stvar, ranije će dobiti mjesto u rječniku rasplakanog mališana… Roditelji nesvjesno emocijama prožimaju svaku poru svakodnevice malenog djeteta. Treba im stručna pomoć da svoje intuitivno znanje podignu na operativnu razinu. Da budu najznačajnija, prva prečka na "ljestvama" poticanja govorno-jezičnog razvoja djeteta, te da pri tome uživaju uz igru i dramatizaciju. Provođenjem savjetovanja i organiziranjem radionica poput ove, u roditeljima je moguće sustavno oslobađati istinski zaigrane djetetove partnere, izazovne u nastojanjima privlačenja i zadržavanja njegove pažnje. Na taj način pozitivne emocije, lišene roditeljskih pritisaka i očekivanja koja inhibiraju dijete, postaju kreator zajedničke igre. Time će djetetu omogućiti ugodnije doživljavanje govora i njegove svrhe.

emocije; partnerstvo; igra

nije evidentirano

engleski

The role of the parents in early therapy of children with developmental language delays

nije evidentirano

emotions; partnership; game

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kongres logopeda Hrvatske( 3 ; 2005 ; Dubrovnik): zbornik sažetaka

Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Kongres logopeda Hrvatske (3 ; 2005 ; Dubrovnik)

predavanje

28.09.2005-01.10.2005

Dubrovnik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija