Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Završna ispitivanja elektromotornih pogona tramvaja 2201, 2202, 2203 i 2204 prilikom preuzimanja (CROSBI ID 757201)

Druge vrste radova | ostalo

Siladi, Vladimir ; Ungarov, Josip ; Krušelj, Dubravko ; Kovačević, Milan Završna ispitivanja elektromotornih pogona tramvaja 2201, 2202, 2203 i 2204 prilikom preuzimanja // KONČAR-Institut za elektrotehniku, R70A4043. 2005.

Podaci o odgovornosti

Siladi, Vladimir ; Ungarov, Josip ; Krušelj, Dubravko ; Kovačević, Milan

hrvatski

Završna ispitivanja elektromotornih pogona tramvaja 2201, 2202, 2203 i 2204 prilikom preuzimanja

Elektromotorni pogon niskopodnog tramvaja serije TMK 2200 za grad Zagreb sastoji se od tri nezavisne jedinice, koje se sastoje od pretvarača glavnog pogona i njemu paralelno spojena dva asinkrona vučna motora. Svaki pogon se ispituje pojedinačno, a sva tri na vozilu. Elektromotorni pogoni tramvaja osiguravaju osnovnu funkciju vozila – vuču (ubrzavanje) i kočenje (usporavanje). Tijekom završnih ispitivanja mjereni su prijeđeni putovi i akceleracije u vučnim režimima te zaustavni putovi i retardacije u kočnim režimima. Prema odgovarajućim normama i propisima iz ugovora između "Zagrebačkog električnog tramvaja" kao naručitelja i konzorcija "CROTRAM" kao isporučitelja vozila, bilo je potrebno izmjeriti putove i ubrzanja, tj. usporenja, do tri različite brzine uz prazno vozilo te uz opterećeno vozilo (dodana je masa koja odgovara masi putnika koji sjede zajedno s masom koja odgovara opterećenju od 4 putnika/m2). Sustav upravljanja pretvarača glavnog pogona je višeprocesorski. Svaki pretvarač komunicira s centralnim upravljačkim uređajem i prima signale definirane na nivou vozila, a koji su potrebni za rad glavnog pogona. Tijekom ispitivanja provjeravana je komunikacija između procesora i analizirano je ponašanje vozila kada su simulirana ili namjerno izazivana kvarna stanja.

tramvaji; elektromotorni pogoni; pretvarači; mjerenja

nije evidentirano

engleski

Final tests on electrical drives of trams number 2201, 2202, 2203 i 2204 during commissioning

nije evidentirano

trams; electrical drives; inverters; measurement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

KONČAR-Institut za elektrotehniku, R70A4043

2005.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Elektrotehnika