Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje turističkom destinacijom (CROSBI ID 513098)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Peršić, Milena ; Vlašić, Dubravka ; Upravljanje turističkom destinacijom // Usklađivanje hrvatskog računovodstvenog i financijskog zakonodavstva s pravnom stečevinom Europske Unije" / Gulin, Danimir (ur.). Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2005. str. 176 - 187-x

Podaci o odgovornosti

Peršić, Milena ; Vlašić, Dubravka ;

hrvatski

Upravljanje turističkom destinacijom

Turističkom destinacijom upravlja menadžment, čije djelovanje slijedi izabrani razvojni model, koji treba temeljiti na polazištima i načelima IQM-a. Inovativni menadžment turističke destinacije mora slijediti trendove turističke potražnje u svijetu, poznavati postignuća konkurencije, te realno sagledati turističke resurse, atrakcije i druge lokalne specifičnosti. To je temeljna pretpostavka za pristup u kojem će se postojeće konkurentske prednosti destinacije moći pretvoriti u komparativne prednosti na tržištu. Takav je pristup prihvaćen i u dokumentima Europske Unije , a temeljeno na rezultatima istraživanja načela djelovanja destinacijskog menadžmenta različitih turističkih lokaliteta. Ustrojavanje destinacijskog menadžmenta treba temeljiti na polazištima najbolje prakse (benchmarking), slijedeći ideju da se najbolje uči na iskustvima drugih ako se pri tom uvažavaju i lokalne specifičnosti. Općenito se od destinacijskog menadžmenta traži kontinuirano unapređenje asortimana i poboljšanje kvalitete turističkog proizvoda, uz sagledavanje realnih zahtjeva ciljnih tržišta i uz uvažavanje globalizacijskih procesa. Nezaobilazni dio tog procesa je identificiranje i selekcioniranje potencijalnih mogućnosti, te njihovo sagledavanje u odnosu na mogućnosti ostvarenja očekivanih koristi. Za upravljanje turističkom destinacijom potrebne su relevantne informacije (o kupcima, o ciljnim tržištima, o tržišnim mogućnostima, o profitabilnosti plasmana turističkog proizvoda destinacije… ), a kvalitetu i dostupnost podataka svim sudionicima turističke ponude trebaju osigurati integrirane baze podataka.

korporativno upravljanje; turistička destinacije; izvješćivanje; odgovornost; menadžment

Rad prezentiran u okviru tematske cjeline: Korporativno upravljanje i menadžment kontrola.

engleski

Tourist destination management

nije evidentirano

corporate governance; tourist destination; reporting; responsibilitsy; menadžment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

176 - 187-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Usklađivanje hrvatskog računovodstvenog i financijskog zakonodavstva s pravnom stečevinom Europske Unije"

Gulin, Danimir

Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika

Podaci o skupu

40. simpozij "Usklađivanje hrvatskog računovodstvenog i financijskog zakonodavstva s pravnom stečevinom Europske Unije"

pozvano predavanje

02.06.2005-04.06.2005

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija