Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 468702)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja // Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 1999. str. 469 - 482.-x

Podaci o odgovornosti

Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica

hrvatski

Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja

U kreiranju prilagođenih programa ključna je uloga učitelja ili predmetnih nastavnika koji urazrednom odjelu imaju učenika s posebnim potrebama ,odnosno učenika usporenog kognitivnog razvoja .Pri kvalitetnoj izradi prilagođenih programa potrebno je slijediti određana temeljna pitanja: u kojim nastavnim predmetima postoje odstupanja , kojim su razvojnim teškoćama uvjetovana ,kako se teškoće manifestiraju u nastavnom radu te koji su prikladni didaktičko-metodički pristupi u radu. Kako bi se što uspješnije ostvario prilagođeni program i optimalno organizirao edukacijski proces za učenika usporenog kognitivnog razvoja ,potrebno je sve njegove dijelove uskladiti s postojećim sposobnostima i teškoćama. Time će im se omogućiti uspješnost u svladavanju programskih sadržaja i zadovoljavanje emocionalnih i socijalnih potreba.Iz navedenog proizlazi da je upravo učitelj neizostavni čimbenih kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja .Učiteljima je u njihovim nastojanjima potrebno osigurati podršku stručnih službi škole i redovitu pomoć stručnjaka edukacijskih rehabilitatora odgovarajućeg usmjerenja kao i postojećih udruga. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama osnovana je upravo s namjerom profesionalne i organizacijske podrške svim subjektima edukacijske integracije-učiteljima,učenicima, roditeljima i dr.

prilagođeni programi;usporeni kognitivni razvoj; uloga učitelja;Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama

nije evidentirano

engleski

The teacher as a factor of quality in education of students with delayed cognitive development

nije evidentirano

individual education programs;teacher's role;delayed kognitive development; The Croatian Association for professional help to children with special needs

nije evidentirano

Podaci o prilogu

469 - 482.-x.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju

Rosić, Vladimir

Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

Drugi međunarodni znanstveni kolokvij

predavanje

25.03.1999-26.03.1999

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano