Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja (CROSBI ID 468702)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Stančić, Zrinjka ; Ivančić, Đurđica
hrvatski
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja
U kreiranju prilagođenih programa ključna je uloga učitelja ili predmetnih nastavnika koji urazrednom odjelu imaju učenika s posebnim potrebama ,odnosno učenika usporenog kognitivnog razvoja .Pri kvalitetnoj izradi prilagođenih programa potrebno je slijediti određana temeljna pitanja: u kojim nastavnim predmetima postoje odstupanja , kojim su razvojnim teškoćama uvjetovana ,kako se teškoće manifestiraju u nastavnom radu te koji su prikladni didaktičko-metodički pristupi u radu. Kako bi se što uspješnije ostvario prilagođeni program i optimalno organizirao edukacijski proces za učenika usporenog kognitivnog razvoja ,potrebno je sve njegove dijelove uskladiti s postojećim sposobnostima i teškoćama. Time će im se omogućiti uspješnost u svladavanju programskih sadržaja i zadovoljavanje emocionalnih i socijalnih potreba.Iz navedenog proizlazi da je upravo učitelj neizostavni čimbenih kvalitete u odgoju i obrazovanju učenika usporenog kognitivnog razvoja .Učiteljima je u njihovim nastojanjima potrebno osigurati podršku stručnih službi škole i redovitu pomoć stručnjaka edukacijskih rehabilitatora odgovarajućeg usmjerenja kao i postojećih udruga. Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama osnovana je upravo s namjerom profesionalne i organizacijske podrške svim subjektima edukacijske integracije-učiteljima,učenicima, roditeljima i dr.
prilagođeni programi;usporeni kognitivni razvoj; uloga učitelja;Hrvatska udruga za stručnu pomoć djeci s posebnim potrebama
nije evidentirano
engleski
The teacher as a factor of quality in education of students with delayed cognitive development
nije evidentirano
individual education programs;teacher's role;delayed kognitive development; The Croatian Association for professional help to children with special needs
nije evidentirano
Podaci o prilogu
469 - 482.-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Nastavnik-čimbenik kvalitete u odgoju i obrazovanju
Rosić, Vladimir
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Drugi međunarodni znanstveni kolokvij
predavanje
25.03.1999-26.03.1999
Opatija, Hrvatska