Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse (CROSBI ID 757347)
Druge vrste radova | ostali članci/prilozi
Podaci o odgovornosti
Vican, Dijana ; Žužul, Ante
hrvatski
Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse
Misaonom simulacijom ciljeva ciljeva i zadataka koje učitelji, nastavnici i pedagozi prakticiraju u svojoj odgojno-obrazovnoj djelatnosti autori polaze d propitivanja realizacije obilja eksplicitnih i implicitnih ciljeva odgoja i obrazovanja čije prakticiranje proizlazi iz mišljenja, vrijednosti i odluke, samih odgojno-obrazovnih djelatnika. Prikljanjajući se teoriji da sadržaj mišljenja učitelja , nastavnika i pedagoga jest upravo ono što oni smatraju praktičnim, značilo bi da se misaonim preispitivanjem promjenljive prakse i skrupuloznom kritičkom objekcijom obnavlja teorija, ali i praksa odgoja i obrazovanja, a sasvim izvjesno i uravnoteženost, plodna uzajamnost njima inherentnih odnosa.
refleksivni učitelj ; humanistički odgoj i obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Creative thinking on educational theory and practice
nije evidentirano
reflective teacher ; human education
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse
2002.
nije evidentirano
objavljeno