Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse (CROSBI ID 757347)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Vican, Dijana ; Žužul, Ante Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse // Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse. 2002.

Podaci o odgovornosti

Vican, Dijana ; Žužul, Ante

hrvatski

Kreativno promišljanje odgojno-obrazovne teorije i prakse

Misaonom simulacijom ciljeva ciljeva i zadataka koje učitelji, nastavnici i pedagozi prakticiraju u svojoj odgojno-obrazovnoj djelatnosti autori polaze d propitivanja realizacije obilja eksplicitnih i implicitnih ciljeva odgoja i obrazovanja čije prakticiranje proizlazi iz mišljenja, vrijednosti i odluke, samih odgojno-obrazovnih djelatnika. Prikljanjajući se teoriji da sadržaj mišljenja učitelja , nastavnika i pedagoga jest upravo ono što oni smatraju praktičnim, značilo bi da se misaonim preispitivanjem promjenljive prakse i skrupuloznom kritičkom objekcijom obnavlja teorija, ali i praksa odgoja i obrazovanja, a sasvim izvjesno i uravnoteženost, plodna uzajamnost njima inherentnih odnosa.

refleksivni učitelj ; humanistički odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Creative thinking on educational theory and practice

nije evidentirano

reflective teacher ; human education

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse

2002.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Pedagogija