Rast i razvoj trgovine na malo u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 119175)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Rast i razvoj trgovine na malo u Republici Hrvatskoj
U radu se najprije definiraju rast i razvoj trgovine na malo, a potom prezentiraju rezultati istraživanja rasta i razvoja trgovine na malo u Republici Hrvatskoj u posljednjih 20 – 30 godina. Rast se analizira na temelju pokazatelja o fizičkom obujmu ostvarenoga prometa i pokazatelja o veličini kapaciteta i broja zaposlenih, a razvoj na temelju strukturnih promjena u ostvarenom prometu i u oblicima trgovine na malo (koncentracijske tendencije, oblici prodavaonica, razvoj kooperacijskih oblika i sl.). U tome su se smislu strukturne promjene u hrvatskoj trgovini na malo odrazile i na razvoj novih oblika prodavaonica, na razvoj vertikalne integracije trgovine na veliko i trgovine na malo, kao i na razvoj novih odnosa suradnje s proizvođačima.
trgovina na malo; trgovina na veliko; koncentracija; oblik prodavaonce; maloprodajni oblik; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Growth and Development of Retail Trade in the Republic of Croatia
nije evidentirano
retail trade; wholesale trade; concentration; form of shop; retail form; The Republic of Croatia
nije evidentirano