Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti (CROSBI ID 513764)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa | međunarodna recenzija

Antulov, Sandra ; Bertoša, Mislava Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike Split, Hrvatska, 01.01.2004-01.01.2004

Podaci o odgovornosti

Antulov, Sandra ; Bertoša, Mislava

hrvatski

Socijalna reklama: (socio)semiotički aspekti

Socijalna je reklama jedno od sredstava za svojevrsnu edukaciju javnosti, a njezine kampanje doprinose aktualizaciji nekog društvenog pitanja. U radu se iz semiotičke perspektive analiziraju obilježja diskursa jedne socijalne reklamne kampanje. Ona se zatim promatraju u odnosu prema pretpostavci da je javnost koja prima takvu reklamnu poruku već senzibilizirana za pitanje koje je njome tematizirano.

semiotička analiza; društvena reklama

nije evidentirano

engleski

Social Advertising: (Socio)semiotic Aspects

nije evidentirano

semiotic analysis; social advertising

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike

predavanje

01.01.2004-01.01.2004

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija