Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM (CROSBI ID 513970)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Šverko, Ivan ; Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM // Marketinške paradigme za 21.stoljeće / Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ; (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 19-x

Podaci o odgovornosti

Šverko, Ivan ;

hrvatski

Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM

Rast tržišta usluga elektroničkog poslovanja poduzeća usprkos određenih pojava njegovog usporavanja u odnosu na očekivanja zasigurno ima budućnost. Posebno je u podučju uslužnog sektora prisutno nastojanje da se s velikim brojem klijenata i korisnika usluga ostvare intenzivni i dugoročni odnosi. Konkurencija kojom su poduzeća izložena u novije vrijeme ponudama u Internetu ističe potrebu da se odnosi s korisnicima usluga eficijentnije koriste i da se komunikacijski odnosi s korisnicima upravljaju u okviru CRM-a. Za upravljanje odnosima s klijentima bitno da se korisnike usluga izravno i sustavno ispitituje o stavovima, preferencijama, zadovoljstvu kako bi se marketinški miks njima brže prilagođavao. Elektroničko poslovanje razvijaju i uslužna poduzeća Hrvatske. Njegova dinamika razvoja ovisi od niza činitelja. Jedan činitelj je svakako istraživanje marketinga zasnovano na Online odnosima s korisnicima usluga elektroničkog poslovanja. Zato je cilj ovog rada da se spozna pojavnost primjene Online istraživnja na ovom području u Hrvatskoj, utvrdi probleme u primjeni , razloge za eventualnu slabu primjenu. Naime, dosadađnja moguća Logfile promatranja nisu dovoljna.Potrebna su i izravna, sustavna i osebujna Online ispitivanja korisnika usluga elektroničkog poslovanja usprkos svih do sada poznatih nedostataka koja takva istraživanja sada sobom nose.Pored istraživanja odnosa s klijentima u uslužnom sektoru bitno je istraživanje i zadovoljstva zaposlenika o kojem uveliko ovisi poslovna uspješnost poduzeća na ovom dinamičnom tržištu.Zato će se dati osvrt i na ovo područje. Spoznaje će se temeljiti najprije na dostupnim sekundarnim izvorima podataka kao i na primarnim istraživanjima – Online ispitivanje - uslužnih poduzeća koja prakticiraju elektroničko poslovanje kako bi se moglo predložiti najvažnije mjere za unapređenje primjene Online istraživanja za ovo poslovno područje.

elektroničko poslovanje uslužnih poduzeća; CRM; online marketinško istraživanje u Hrvatskoj; online ispitivanje

nije evidentirano

engleski

On line marketinh researches of services in e-business and CRM

nije evidentirano

e-business of service providing companies; CRM; online marketing research in Croatia; online research

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ;

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Marketinške paradigme za 21.stoljeće

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija