Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM (CROSBI ID 513970)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šverko, Ivan ;
hrvatski
Marketinška online istraživanja usluga elektroničkog poslovanja i CRM
Rast tržišta usluga elektroničkog poslovanja poduzeća usprkos određenih pojava njegovog usporavanja u odnosu na očekivanja zasigurno ima budućnost. Posebno je u podučju uslužnog sektora prisutno nastojanje da se s velikim brojem klijenata i korisnika usluga ostvare intenzivni i dugoročni odnosi. Konkurencija kojom su poduzeća izložena u novije vrijeme ponudama u Internetu ističe potrebu da se odnosi s korisnicima usluga eficijentnije koriste i da se komunikacijski odnosi s korisnicima upravljaju u okviru CRM-a. Za upravljanje odnosima s klijentima bitno da se korisnike usluga izravno i sustavno ispitituje o stavovima, preferencijama, zadovoljstvu kako bi se marketinški miks njima brže prilagođavao. Elektroničko poslovanje razvijaju i uslužna poduzeća Hrvatske. Njegova dinamika razvoja ovisi od niza činitelja. Jedan činitelj je svakako istraživanje marketinga zasnovano na Online odnosima s korisnicima usluga elektroničkog poslovanja. Zato je cilj ovog rada da se spozna pojavnost primjene Online istraživnja na ovom području u Hrvatskoj, utvrdi probleme u primjeni , razloge za eventualnu slabu primjenu. Naime, dosadađnja moguća Logfile promatranja nisu dovoljna.Potrebna su i izravna, sustavna i osebujna Online ispitivanja korisnika usluga elektroničkog poslovanja usprkos svih do sada poznatih nedostataka koja takva istraživanja sada sobom nose.Pored istraživanja odnosa s klijentima u uslužnom sektoru bitno je istraživanje i zadovoljstva zaposlenika o kojem uveliko ovisi poslovna uspješnost poduzeća na ovom dinamičnom tržištu.Zato će se dati osvrt i na ovo područje. Spoznaje će se temeljiti najprije na dostupnim sekundarnim izvorima podataka kao i na primarnim istraživanjima – Online ispitivanje - uslužnih poduzeća koja prakticiraju elektroničko poslovanje kako bi se moglo predložiti najvažnije mjere za unapređenje primjene Online istraživanja za ovo poslovno područje.
elektroničko poslovanje uslužnih poduzeća; CRM; online marketinško istraživanje u Hrvatskoj; online ispitivanje
nije evidentirano
engleski
On line marketinh researches of services in e-business and CRM
nije evidentirano
e-business of service providing companies; CRM; online marketing research in Croatia; online research
nije evidentirano
Podaci o prilogu
19-x.
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Kesić, T ; Ozretić Došen, Đ ;
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Podaci o skupu
Marketinške paradigme za 21.stoljeće
predavanje
21.10.2005-22.10.2005
Zagreb, Hrvatska