Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

REALIZATION OF FUTURE LIMITS OF PERMITTED HARMFUL EMISSIONS OF RAILWAY VEHICLE DIESEL ENGINES (CROSBI ID 514364)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zavada, Josip ; Blašković Zavada, Jasna ; Štrumberger, Nada REALIZATION OF FUTURE LIMITS OF PERMITTED HARMFUL EMISSIONS OF RAILWAY VEHICLE DIESEL ENGINES // ITCS 2005 - TRANSPORTATION IN SCIENCE AND PRACTICE / Zanne, Marina ; Fabijan, Daša ; Jenček, Peter (ur.). Portorož: Fakulteta za pomorstvo in promet Univerza v Ljubljani, 2005. str. 1-10-x

Podaci o odgovornosti

Zavada, Josip ; Blašković Zavada, Jasna ; Štrumberger, Nada

engleski

REALIZATION OF FUTURE LIMITS OF PERMITTED HARMFUL EMISSIONS OF RAILWAY VEHICLE DIESEL ENGINES

Donošenjem propisa o dopuštenoj emisiji štetnih komponenata dizelskih vučnih vozila, UIC je obvezala svoje članice da se istih pridržavaju. Za članice EU doneseni su također propisi o dopuštenoj emisiji koji predviđaju niže granice emisije. Propisi se odnose na nova i potpuno obnovljena dizelska vozila. Sadašnje stanje dizelskih vučnih vozila na željeznici je takovo da ona ne ispunjavaju dane propise. To znači da je emisija štetnih komponenata iznad dopuštenih. S obzirom na to da se u budućnosti predviđaju još niže dopuštene vrijednosti emisije štetnih komponenata, nužno je odgovarajućim mjerama smanjiti emisiju štetnih komponenata do predviđenih granica. U radu se navode moguće mjere koje se mogu poduzeti na motoru i izvan motora koje imaju za cilj smanjenje emisije štetnih komponenata ispušnih plinova i smanjenje potrošnje goriva. Analizom se ukazuje na efikasnost i provedivost pojedinih mjera vodeći računa o specifičnosti eksploatacije Dieselovih motora na željezničkim vozilima. Osim mjera unutar motora, nužna je i naknadna obrada ispušnih plinova da bi se mogla sniziti emisija štetnih komponenata do propisanih vrijednosti. Za najpovoljnije rezultate predlaže se kombinacija selektivne katalitičke redukcije i pročistača s kontinuiranom regeneracijom. U radu se također daje kratka analiza mogućnosti primjene alternativnih goriva za pogon dizelskih vučnih vozila na željeznici. Pritom se posebno obrađuje mogućnost primjene repičinog metil estera i zemnog plina.

emission of harmful components; railway; Diesel engines

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1-10-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

ITCS 2005 - TRANSPORTATION IN SCIENCE AND PRACTICE

Zanne, Marina ; Fabijan, Daša ; Jenček, Peter

Portorož: Fakulteta za pomorstvo in promet Univerza v Ljubljani

Podaci o skupu

9. INTERNATIONAL CONFERENCE ON TRAFFIC SCIENCE

predavanje

14.11.2005-15.11.2005

Portorož, Slovenija

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport