Sociologija i poduzetništvo (CROSBI ID 119794)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Čengić, Drago
hrvatski
Sociologija i poduzetništvo
U ovom se radu razmatra odnos sociologije i poduzetništva u kontekstu razvoja hravtske sociologije u proteklih 20-ak godina. Autor smatra da se sociolozi nisu eksplicitno bavili poduzetništvom u današnjem smislu toga pojma (čovjek kao 'homo oeconomicus' u liberalnom društvu), već je poduzetništvo ciklički prisutno u raspravama o osnovnim problemima privrednog i društvenog razvoja, i to u okviru zasebnih socioloških disciplina. Sadašnji razgovori o poduzetništvu na ovim prostorima imaju novu kvalitetu utoliko što polaze od novoga koncepta privredne slobode, kao privredne slobode pojedinaca a ne samo kolektiviteta. Sve je to, uz već vidljive društvene i političke promjene, dovelo do reafirmacije poduzeća, privatnog vlasništva i managementa. Sociološki pristup poduzetništvu traži danas: a) obrazovanje iz 'ekonomske sociologije' i prakse managementa, b) suradnju sa drugim profesijama (ekonomisti, pravnici, psiholozi), i c)sociološku ekspertizu konkretnih poduzetničkih i managerskih problema.
Sociologija; poduzetništvo; privredna sloboda; privatno vlasništvo
nije evidentirano
engleski
Sociology and entrepreneurship
nije evidentirano
Sociology; entrepreneurship; economic freedom; private ownership
nije evidentirano