Sociokulturne značajke reklamne strane novca (CROSBI ID 514545)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Turković, Vera
hrvatski
Sociokulturne značajke reklamne strane novca
Autorica objašnjava da je novac oduvijek bio element kulturnog identiteta od antičkih vremena do danas. Stoga je važno da mlade države u nastanku ozbiljno promisle vizualnu dimenziju novca prilikom uvođenja u opticaj.
novac; kulturni identitet; propaganda
UDK 737(063)
engleski
Socio-Cultural Features of Advertising Role of Money
nije evidentirano
money; cultural identity; propaganda
nije evidentirano
Podaci o prilogu
140-147-x.
1995.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95
Dobrinić, Julijan
Rijeka: Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka
Podaci o skupu
1. internacionalni kongres numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95
poster
12.10.1995-15.10.1995
Opatija, Hrvatska