Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sociokulturne značajke reklamne strane novca (CROSBI ID 514545)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Turković, Vera Sociokulturne značajke reklamne strane novca // Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95 / Dobrinić, Julijan (ur.). Rijeka: Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka, 1995. str. 140-147-x

Podaci o odgovornosti

Turković, Vera

hrvatski

Sociokulturne značajke reklamne strane novca

Autorica objašnjava da je novac oduvijek bio element kulturnog identiteta od antičkih vremena do danas. Stoga je važno da mlade države u nastanku ozbiljno promisle vizualnu dimenziju novca prilikom uvođenja u opticaj.

novac; kulturni identitet; propaganda

UDK 737(063)

engleski

Socio-Cultural Features of Advertising Role of Money

nije evidentirano

money; cultural identity; propaganda

nije evidentirano

Podaci o prilogu

140-147-x.

1995.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 1. internacionalnog kongresa numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95

Dobrinić, Julijan

Rijeka: Hrvatsko numizmatičko društvo, Zagreb ; Numizmatički studio Dobrinić & Dobrinić, Opatija ; Tiskara i Grafika Žagar, Rijeka

Podaci o skupu

1. internacionalni kongres numizmatičara u Hrvatskoj INCC-95

poster

12.10.1995-15.10.1995

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija, Znanost o umjetnosti