Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje (CROSBI ID 343363)

Ocjenski rad | diplomski rad

Zekić, Ivana Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje / Vlahović-Štetić, Vesna (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2002

Podaci o odgovornosti

Zekić, Ivana

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje

U istraživanju je ispitana uspješnost djece u rješavanju linearnih i ne-linearnih matematičkih zadataka, utvrđene su strategije koje su učenici koristili te je ispitano mogu li učenici uspješno procijeniti točnost svojih rješenja. U ispitivanju je sudjelovalo 40 učenika 8. razreda. Učenici su bili uspješni pri rješavanju linearnih zadataka, a imali su teškoće pri rješavanju ne-linearnih zadataka, bez obzira na redoslijed njihovog rješavanja. Učenici su primjenjivali strategije koje su im omogućavale stvaranje predodžbe o zadatku. Na osnovi stvorene predodžbe, birali su i izvodili računske operacije. Pokazalo se i da učenici nisu svjesni svojih pogrešaka, jer su davali uglavnom vrlo visoke procjene točnosti rješenja, bilo da su ona uistinu točna, ili ne.

linearno i ne-linearno rezoniranje; problemski matematički zadaci; učenici osnovne škole

nije evidentirano

engleski

Children's solving of proportionality problems: Linear and non-linear reasoning

nije evidentirano

linear and non-linear reasoning; mathematical word problems; primary school students

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

01.06.2002.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Psihologija