Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje (CROSBI ID 343363)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Zekić, Ivana
Vlahović-Štetić, Vesna
hrvatski
Dječje rješavanje zadataka proporcionalnosti: linearno i ne-linearno rezoniranje
U istraživanju je ispitana uspješnost djece u rješavanju linearnih i ne-linearnih matematičkih zadataka, utvrđene su strategije koje su učenici koristili te je ispitano mogu li učenici uspješno procijeniti točnost svojih rješenja. U ispitivanju je sudjelovalo 40 učenika 8. razreda. Učenici su bili uspješni pri rješavanju linearnih zadataka, a imali su teškoće pri rješavanju ne-linearnih zadataka, bez obzira na redoslijed njihovog rješavanja. Učenici su primjenjivali strategije koje su im omogućavale stvaranje predodžbe o zadatku. Na osnovi stvorene predodžbe, birali su i izvodili računske operacije. Pokazalo se i da učenici nisu svjesni svojih pogrešaka, jer su davali uglavnom vrlo visoke procjene točnosti rješenja, bilo da su ona uistinu točna, ili ne.
linearno i ne-linearno rezoniranje; problemski matematički zadaci; učenici osnovne škole
nije evidentirano
engleski
Children's solving of proportionality problems: Linear and non-linear reasoning
nije evidentirano
linear and non-linear reasoning; mathematical word problems; primary school students
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
01.06.2002.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb