Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj privatnih marki (CROSBI ID 120300)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavlek, Zvonimir Razvoj privatnih marki // Suvremena trgovina (Zagreb), 30. (2005), 6; 200 - 202-x

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

hrvatski

Razvoj privatnih marki

Privatne marke, ili marke kojima su vlasnici trgovinske tvrtke, stalno rastu i zauzimaju sve veči udio u ukupnoj prodaji. Razlozi tome su koncentracija trgovine, prodajni prostori velikih površina, internacionalizacija i liberalizacija svjetske trgovine uopće, niže cijene privatnih marki, te jačanje utjecaja prodajnog mjesta na odluke o kupnji. U ovom radu se daje odgovor na pitanje zašto su privatne marke jeftinije i koje su tendencije. Pregledom i usporedbom udjela privatnih marki po pojedinim zemljama vidi se da je Hrvatska još dosta nisko na ljestvici u tom procesu, ali će zbog drugih procesa kojima je izloženo naše tržište uskoro doći na razinu na kojoj su sada srednjeeuropske zemlje.

marka; razvoj; prodajni prostor; trgovina

nije evidentirano

engleski

The Development of Private Label Brands

nije evidentirano

brand; development; sales space; trade; retail

nije evidentirano

Podaci o izdanju

30. (6)

2005.

200 - 202-x

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija