Razvoj privatnih marki (CROSBI ID 120300)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Pavlek, Zvonimir
hrvatski
Razvoj privatnih marki
Privatne marke, ili marke kojima su vlasnici trgovinske tvrtke, stalno rastu i zauzimaju sve veči udio u ukupnoj prodaji. Razlozi tome su koncentracija trgovine, prodajni prostori velikih površina, internacionalizacija i liberalizacija svjetske trgovine uopće, niže cijene privatnih marki, te jačanje utjecaja prodajnog mjesta na odluke o kupnji. U ovom radu se daje odgovor na pitanje zašto su privatne marke jeftinije i koje su tendencije. Pregledom i usporedbom udjela privatnih marki po pojedinim zemljama vidi se da je Hrvatska još dosta nisko na ljestvici u tom procesu, ali će zbog drugih procesa kojima je izloženo naše tržište uskoro doći na razinu na kojoj su sada srednjeeuropske zemlje.
marka; razvoj; prodajni prostor; trgovina
nije evidentirano
engleski
The Development of Private Label Brands
nije evidentirano
brand; development; sales space; trade; retail
nije evidentirano