Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005. (CROSBI ID 120501)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Skoko, Božo
hrvatski
Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005.
Autor se bavi ulogom televizijskih sučeljavanja u predizbornim kampanjama za predsjedničke izbore te pitanjem - kako je pionirski pokušaj njihova organiziranja u Hrvatskoj za predsjedničke izbore 2005. prihvaćen među hrvatskim biračima te koliko se njihova izvedba razlikovala od američkih standarda, koji su organizatorima poslužili kao uzor. Naime, jedna od posebnosti predizborne kampanje za predsjedničke izbore u Hrvatskoj 2005. bilo je organiziranje tri televizijska sučeljavanja između Stjepana Mesića i Jadranke Kosor, dvoje kandidata koji su ušli u drugi krug izbora. Sučeljavanja su organizirana na tri nacionalne televizijske mreže (HRT, RTL i Nova TV) i postigla su visoku gledanost.
sučeljavanje; kandidati; televizija; SAD; Hrvatska; birači; odnosi s javnošću
nije evidentirano
engleski
Role of TV Debates in Presidental Campaigns: Croatia's case of 2005.
nije evidentirano
TV debates; candidates; television; USA; Croatia; voters; public relations
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Politologija