Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005. (CROSBI ID 120501)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Skoko, Božo Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005. // Politička misao : Croatian political science review, XLII (2005), 1; 61-83-x

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo

hrvatski

Uloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005.

Autor se bavi ulogom televizijskih sučeljavanja u predizbornim kampanjama za predsjedničke izbore te pitanjem - kako je pionirski pokušaj njihova organiziranja u Hrvatskoj za predsjedničke izbore 2005. prihvaćen među hrvatskim biračima te koliko se njihova izvedba razlikovala od američkih standarda, koji su organizatorima poslužili kao uzor. Naime, jedna od posebnosti predizborne kampanje za predsjedničke izbore u Hrvatskoj 2005. bilo je organiziranje tri televizijska sučeljavanja između Stjepana Mesića i Jadranke Kosor, dvoje kandidata koji su ušli u drugi krug izbora. Sučeljavanja su organizirana na tri nacionalne televizijske mreže (HRT, RTL i Nova TV) i postigla su visoku gledanost.

sučeljavanje; kandidati; televizija; SAD; Hrvatska; birači; odnosi s javnošću

nije evidentirano

engleski

Role of TV Debates in Presidental Campaigns: Croatia's case of 2005.

nije evidentirano

TV debates; candidates; television; USA; Croatia; voters; public relations

nije evidentirano

Podaci o izdanju

XLII (1)

2005.

61-83-x

objavljeno

0032-3241

Povezanost rada

Politologija