Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske (CROSBI ID 514909)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Segetlija, Zdenko Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske // Marketinške paradihme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić-Došen, Đurđana (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2005. str. 589 - 607-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Trgovina u društveno - ekonomskom razvoju Hrvatske

U radu se analizira trgovina kao gospodarska djelatnost i njezino mjesto u gospodarstvu i društvu uopće u Republici Hrvatskoj u različitim etapama društveno-gospodarskog razvoja, od 1945. do danas. Zbog svoga značenja za funkcioniranje ukupnoga društveno-gospodarskog sustava trgovina se različito ocjenjivala s motrišta društveno-gospodarskog sustava, a imala je i različit tretman od strane nositelja ekonomske politike. U teorijskim razmatranjima dolazilo se do spoznaja o potrebama uvođenja marketinga u trgovini (možda i marketinga trgovine) i vertikalnoga marketinga, ali u tadašnjim uvjetima relativno zatvorenoga gospodarstva. Međutim, kreatori tadašnjeg gospodarskog sustava i nositelji ekonomske politike nisu uspjeli izgraditi zadovoljavajući društveno-gospodarski sustav. Vezano uz to zanimljivo je da i za rješavanje sadašnjih gospodarskih problema Republike Hrvatske nedostaju teorijska razmatranja potreba razvoja trgovine i njezinog utjecaja na ukupni društveno-gospodarski razvoj u novim tranzicijskim uvjetima. U tim novim okolnostima nastaju daljnji mnogostruki problemi (ekonomski, ekološki, kulturološki, politički i sl.) za rješavanje kojih suvremena marketinška teorija pokušava naći prave odgovore.

trgovina; gospodarstvo; marketing; društveno-gospodarski sustav; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Trade in the Socio-Economic Development of Croatia

nije evidentirano

trade; economy; marketing; socio-economic system; Republik of Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

589 - 607-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Marketinške paradihme za 21. stoljeće

Kesić, Tanja ; Ozretić-Došen, Đurđana

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Podaci o skupu

XIX. Kongres CROMAR-a

predavanje

21.10.2005-22.10.2005

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija