Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu (CROSBI ID 343577)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Pavlek, Zvonimir Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu / Segetlija, Zdenko (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2006

Podaci o odgovornosti

Pavlek, Zvonimir

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Upravljanje proizvodom i markom i čimbenici uspjeha na tržištu

Zadatak istraživanja u ovoj disertaciji je utvrđivanje čimbenika uspjeha proizvoda i marke na tržištu i njihova vrednovanja u procesu marketinga i ukupnog strategijskog upravljanja. Potreba ovakvog istraživanja nalazi se u činjenici da u suvremenom okružju, kojem je izložena Republika Hrvatska, sve dominantniju ulogu imaju marke. Prodor stranih i globalnih marki na naše tržište je intenzivan, uz istodobni nedovoljni razvoj domaćih, koje bi ravnopravno konkurirale na hrvatskom kao i na međunarodnom tržištu. Suvremena hrvatska znanost i praksa nisu okrenute aktivnom procesu stvaranja identiteta marke, čime se pretežito trebaju baviti stratezi u gospodarskim jedinicama, pa je zbog toga i stvaranje identiteta marke okosnica ove disertacije.To je proces koji se ne može izolirati i djelovati sam za sebe ; stoga je ovdje postavljen u središte marketinške koncepcije, koja je opet u središtu pozornosti poslovne koncepcije i strategijskog upravljanja.Cjelokupni proces je postavljen u okvir strategijskog pristupa koji polazi od oblikovanja vizije, zatim misije koja je temelj identiteta komapanije, stoga i marke. U stvaranju identiteta marke obuhvaćene su sve njezine satavnice, polazeći od same esencije, atributa, inovacija, pozicioniranja, personifikacije, te komunikacijske platforme kao faze koja slijedi iz pozicioniranja. Tako se oblikuje proces u kojem se marka može stvarati brzo, logički i uspješno i njome se upravljati dugoročno.

upravljanje proizvodom; upravljanje markom; čimbenici uspjeha na tržištu; poslovna strategija; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Product Management and Brand Management and Success Factors in the Market

nije evidentirano

product management; brand management; success factors in the market; business strategy; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

275

25.01.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija