Suodnos ekološko - likovnih aktivnosti u predškolskom odgoju (CROSBI ID 468948)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Uzelac, Vinka ; Ujčić, Tanja ; Paragvaj, Smiljana
hrvatski
Suodnos ekološko - likovnih aktivnosti u predškolskom odgoju
U radu se polazi od prisutnog suvremenog stava da je u razvoju osjetljivosti predškolske djece sve podredeno sljedecem osnovnom pravilu: polaziti od djecjeg neposrednog iskustva, zabavljati ih i buditi u njih osjecaje za prirodu/ okoliš. Povecavanjem iskustava u neoposrednom dodiru s okolišem povecavaju se mogucnosti za nove ekološke obavijesti. One mogu biti predlozak u razvoju ekološkog ponasanja i ekološke kriticnosti u djece. Pritom se postavlja pitanje ekoloških aktivnosti i njihovih medusobnih suodnosa. Problem suodnosa ekoloških aktivnosti izvorno pripada projektu kojega su razvili autori J.E Lane i C.E. Rossow (1993). Osnovna postavka njihovih koncepcija sadrzana je u tezi da ekološke aktivnosti cine odgojno - obrazovno jedinstvo. U kontekstu odgoja za okoliš ispitan je i analiziran dozivljaj odgajateljeve spremnosti u svezi s osposobljenosti za ekološko-odgojno-obrazovni rad. Rezultati istrazivanja obvezuju zalaganje društva - škole za uvodenje ekološkog obrazovanja sadašnjih i buducih odgajatelja.
Djeca; Odgajatelji; Okoliš; Ekološki odgoj; Ekološke aktivnosti; Suodnos ekološko - likovnih aktivnosti u predškolskom odgoju
nije evidentirano
engleski
Correlation of ecological - art activities in preschool education
nije evidentirano
childrens; preschool teachers; environment; ecological education; ecological activities; correlation of ecological - art activities in preschool education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
109 - 120-x.
1999.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
Paragvaj, Smiljana
Opatija: Grad Opatija
Podaci o skupu
Likovna komunikacija u teoriji i praksi predškolskog odgoja
pozvano predavanje
17.03.1999-19.03.1999
Opatija, Hrvatska