Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja (CROSBI ID 469073)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja
Svrha stvaranja vlastitog identiteta hrvatskog Podunavlja je, među inim, da se u hrvatskim ali i širim, gospodarskim i političkim uvjetima hrvatsko Podunavlje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Naravno, u vremenskom smislu identitet hrvatskog Podunavlja može se vezati za prošlost, sadašnjost ili budućnost. U radu se obrazlaže mogući budući identitet hrvatskog Podunavlja temeljen na zasadama prošlosti i sadašnjosti te poduprijet strateškim osmišljavanjem iskorištavanja i usmjeravanja prirodnih, društvenih, ljudskih i inih resursa, a kao njegov zasebni, integrativni dio obrazlaže se i turistički identitet. Pri tome se iskazuje osobit naglasak na nedvojbenu kvalitetu prirodnih i drugih resursa atraktivnosti hrvatskog Podunavlja, njihovu polivalentnost s drugim turističkim destinacijama u Istočnoj Hrvatskoj kao i njegovu integrativnost unutar cjelovitog turističkog proizvoda Republike Hrvatske
hrvatsko Podunavlje; identitet; marketing; turistička destinacija; turistički proizvod
nije evidentirano
engleski
Marketing identity of Croatian Danube Basin as a tourism destination
nije evidentirano
Croatian Danube Basin; identity; marketing; tourism destination; tourism product
nije evidentirano
Podaci o prilogu
211-224-x.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji
Peršić, Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98, Hotel u turističkoj destinaciji
predavanje
05.10.1998-06.10.1998
Opatija, Hrvatska