Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja (CROSBI ID 469073)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Meler, Marcel Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja // Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji / Peršić, Milena (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 211-224-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Marketinški identitet turističke destinacije hrvatskog Podunavlja

Svrha stvaranja vlastitog identiteta hrvatskog Podunavlja je, među inim, da se u hrvatskim ali i širim, gospodarskim i političkim uvjetima hrvatsko Podunavlje preobrazi iz objekta u aktivni subjekt svih zbivanja. Naravno, u vremenskom smislu identitet hrvatskog Podunavlja može se vezati za prošlost, sadašnjost ili budućnost. U radu se obrazlaže mogući budući identitet hrvatskog Podunavlja temeljen na zasadama prošlosti i sadašnjosti te poduprijet strateškim osmišljavanjem iskorištavanja i usmjeravanja prirodnih, društvenih, ljudskih i inih resursa, a kao njegov zasebni, integrativni dio obrazlaže se i turistički identitet. Pri tome se iskazuje osobit naglasak na nedvojbenu kvalitetu prirodnih i drugih resursa atraktivnosti hrvatskog Podunavlja, njihovu polivalentnost s drugim turističkim destinacijama u Istočnoj Hrvatskoj kao i njegovu integrativnost unutar cjelovitog turističkog proizvoda Republike Hrvatske

hrvatsko Podunavlje; identitet; marketing; turistička destinacija; turistički proizvod

nije evidentirano

engleski

Marketing identity of Croatian Danube Basin as a tourism destination

nije evidentirano

Croatian Danube Basin; identity; marketing; tourism destination; tourism product

nije evidentirano

Podaci o prilogu

211-224-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotelska kuća '98: Hotel u turističkoj destinaciji

Peršić, Milena

Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci

Podaci o skupu

14. Bienalni međunarodni kongres Hotelska kuća '98, Hotel u turističkoj destinaciji

predavanje

05.10.1998-06.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija