Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

INTERNATIONAL STANDARDS OF MEASURING AND EVALUATING QUALITY IN TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT (CROSBI ID 82812)

Prilog u časopisu | ostalo

Vujić, Vidoje INTERNATIONAL STANDARDS OF MEASURING AND EVALUATING QUALITY IN TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT // Tourism and hospitality management, 4 (1998), 2; 391-401

Podaci o odgovornosti

Vujić, Vidoje

engleski

INTERNATIONAL STANDARDS OF MEASURING AND EVALUATING QUALITY IN TOURISM AND HOTEL MANAGEMENT

Globalno gospodarsko tržište koje se sve brže razvija, traži od svih subjekata određenu kvalitetu i primjenu normi, usvojenih od međunarodnih tijela za standardizaciju proizvoda i usluga. U radu se izučavaju standardi sustava kvalitete i poslovne izvrsnosti. Analiziraju se veze između poslovne učinkovitosti i ocjenjivanja poslovne izvrsnosti, te naglašavaju procesi provjere i kriteriji nacionalnih nagrada za kvalitetu.

quality evaluation; resources; processes; policy and strategy.

The global economy market that is developing more and more rapidly demands from all of its subjects a particular quality and application of standards adopted by international associations for the standardization of products and services. This work scrutinizes the standards of the system of quality and business excellence. It analyzes the connections between business efficiency and evaluation of business excellence, and accentuates the processes of verification and the criteria of national awards for quality.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

1998.

391-401

objavljeno

1330-7533

Povezanost rada

Pedagogija

Indeksiranost