Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole (CROSBI ID 3598)
Autorska knjiga | priručnik
Podaci o odgovornosti
Miljević-Riđički, Renata ; Miljković, Dubravka ; Pavličević-Franić, Dunja ; Rijavec, Majda ; Vizek-Vidović, Vlasta ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Zarevski, Predrag
Zarevski, Predrag
Špoljar, Gordana
hrvatski
Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole
Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.
afektivna/efiksna škola; kognitivistički pristup učenju; komunikacijsko-humanistički pristup učenju
nije evidentirano
engleski
Teachers for Teachers : Examples of Active/efficient School Principles Application
Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.
active/efficient school; cognitive approach to learning; communicational-humanistic approach to learning
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: IEP
2003.
953-97820-1-5
156
objavljeno