Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole (CROSBI ID 3598)

Autorska knjiga | priručnik

Miljević-Riđički, Renata ; Miljković, Dubravka ; Pavličević-Franić, Dunja ; Rijavec, Majda ; Vizek-Vidović, Vlasta ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Zarevski, Predrag Teachers for Teachers : Examples of Active/efficient School Principles Application / Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole. Zagreb: IEP, 2003

Podaci o odgovornosti

Miljević-Riđički, Renata ; Miljković, Dubravka ; Pavličević-Franić, Dunja ; Rijavec, Majda ; Vizek-Vidović, Vlasta ; Vlahović-Štetić, Vesna ; Zarevski, Predrag

Zarevski, Predrag

Špoljar, Gordana

hrvatski

Učitelji za učitelje : primjeri provedbe načela Aktivne/efikasne škole

Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.

afektivna/efiksna škola; kognitivistički pristup učenju; komunikacijsko-humanistički pristup učenju

nije evidentirano

engleski

Teachers for Teachers : Examples of Active/efficient School Principles Application

Knjiga je nastala kao zajedničko djelo tima teoretičara i praktičara u sklopu UNICEF-ova projekta Promicanje kvalitetnog rada u školi. Riječ je o uvođenju kvalitetnijih, svrhovitijih i učinkovitijih metoda, načina, postupaka i pristupa u osnovnoškolsku praksu s ciljem postizanja efikasnijega i aktivnijega interaktivnoga procesa učenja i poučavanja. Suvremeni pristupi aktivne/efikasne škole temeljili su se ponajprije na kognitivističkom te humanističko-komunikacijskome sustavu učenja i poučavanja.

active/efficient school; cognitive approach to learning; communicational-humanistic approach to learning

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: IEP

2003.

953-97820-1-5

156

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Filologija