Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika (CROSBI ID 122392)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavličević-Franić, Dunja Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1(2); 277-283-x

Podaci o odgovornosti

Pavličević-Franić, Dunja

hrvatski

Funkcionalno-komunikacijski pristup ranome učenju stranoga jezika

U radu se raspravlja o koncepciji i programima te o institucionalno-administrativnoj podršci ranome učenju stranoga jezika već od predškolske dobi. Razmotren je i valoriziran odnos materinskoga i stranoga jezika u toj dobi te međusoban utjecaj na razvoj dječje jezične kompetencije, odnosno svrhovitost i učinkovitost ranoga uvođenja stranoga jezika u predškolske institucije.

rano učenje stranoga jezika; jezična kompetencija; funkcionalno-komunikacijski pristup

nije evidentirano

engleski

The Functional and Communicational Approach to the Early Learning of Foreign Languages

nije evidentirano

early learning of foreign language; linguistic competence; functional and communicational approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1(2))

2000.

277-283-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija