Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika (CROSBI ID 122394)

Prilog u časopisu | stručni rad

Pavličević-Franić, Dunja Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 4 (2002), 1(4); 169-179-x

Podaci o odgovornosti

Pavličević-Franić, Dunja

hrvatski

Razvoj funkcionalne komunikacije u nastavi hrvatskoga jezika

Polazeći od osnovnih postavki primijenjene lingvistike, didaktičke gramatike i komunikacijsko-stvaralačkoga metodičkoga sustava, u radu se navode praktični primjeri nastave hrvatskoga jezika temeljeni na funkcionalnoj jezičnoj komunikaciji. To znači da, učeći u igri i kroz igru, predmetom poučavanja postaje stvarna jezična materija svakodnevnih komunikacijskih situacija, a ne samo izdvojeni oblici, pravila i definicije. Takva nastava jezika djeci je zanimljivija, dinamičnija i manje zamorna, a ujedno primjerena dobi, svrhovita i učinkovita.

funkcionalna komunikacija; gramatizirani pristup jeziku; učenje u igri

nije evidentirano

engleski

The Development of Functional Communication in Teaching the Croatian Language

nije evidentirano

functional communication; gramatical approach; language play - language learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (1(4))

2002.

169-179-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija, Filologija