Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005. (CROSBI ID 122533)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Segetlija, Zdenko Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005. // Suvremena trgovina (Zagreb), 31 (2006), 1; 21 - 21-x

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005.

Prikaz knjige: prof, .dr.sc. Marcel Meler: Osnove marketinga, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek, 2005.

prikaz

nedostaje naslov na engleskom jeziku (admin)

engleski

-

nije evidentirano

review

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31 (1)

2006.

21 - 21-x

objavljeno

1330-0180

Povezanost rada

Ekonomija