Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijska pismenost kao ključni čimbenik obrazovanja u visokoobrazovnim sustavima republike Hrvatske (S posebnim osvrtom na poljodjelski visokoobrazovni sustav) (CROSBI ID 344029)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Mandušić, Dubravka Informacijska pismenost kao ključni čimbenik obrazovanja u visokoobrazovnim sustavima republike Hrvatske (S posebnim osvrtom na poljodjelski visokoobrazovni sustav) / Mateljan, Vladimir (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2006

Podaci o odgovornosti

Mandušić, Dubravka

Mateljan, Vladimir

hrvatski

Informacijska pismenost kao ključni čimbenik obrazovanja u visokoobrazovnim sustavima republike Hrvatske (S posebnim osvrtom na poljodjelski visokoobrazovni sustav)

Pretraživanje, odabir, te valjano korištenje informacije nalaze se van domašaja današnje napredne tehnologije i iziskuju mnogo više od samih informatičkih vještina. Pojedinac danas mora prepoznati, locirati, ocijeniti i efikasnu upotrijebiti informacije koje su mu je potrebne. Informacijski pismena osoba zna prepoznati potrebu za informacijom, zna odrediti važnost informacije, pristupa informaciji efikasno, zna ocijeniti valjanost informacije i njen izvor, zna "ugnijezditi" nađenu informaciju u svoju bazu znanja, razumije ekonomska, pravna, društvena i kulturna pitanja pri upotrebi informacije. Sam pojam informacijske pismenosti u Republici Hrvatskoj relativno je nepoznat. Gotovo da nema literature ili istraživanja na tu temu pa je cilj rada prikazati važnost upoznavanja sa samim pojmom te važnost implementacije informacijske pismenosti u naše visokoobrazovne institucije. Na Ministarstvu znanosti, obrazovnim institucijama i na samom pojedincu je da posveti tom pojmu veliku važnost, upozna se sa prednostima koje stjecanje i posjedovanje te vještine nudi i dakako novo stečeno znanje nauči prenositi dalje. Cilj je rada prikazati kolika je informacijska opismenjenost stanovništva u Republici Hrvatskoj te navesti mjere koje bi se trebale poduzeti da bi i u Hrvatskoj informacijsko i komunikacijsko opismenjivanje dobilo na vrijednosti. Na tim spoznajama treba izgraditi model koji će pokazati važnost informacijske pismenosti u poboljšanju kvalitete obrazovanja.

informacijska pismenost; znanje; obrazovanje; cjeloživotno učenje

nije evidentirano

engleski

Information literacy as a leading factor in higher education in Republic of Croatia (With especial overview on a Faculty of Agriculture

nije evidentirano

information literacy; higher education; knowledge; lifelong learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

96

21.01.2006.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti