Organization and functioning of marketing management in a tourism enterprise (CROSBI ID 516646)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Giorgio Cadum ; Juraković, Linda ; Ilak Peršurić Anita Silvana
engleski
Organization and functioning of marketing management in a tourism enterprise
U ovom radu autori će na primjeru najveće turističke kompanije na području Istarske Županije, Riviera Holding d. d. Poreč prikazati funkcioniranje i organizaciju menadžment marketinga navedenog holdinga, s naglaskom na sve veću zainteresiranost inozemnih tržišta za istarsku destinaciju. Analizirajući turbulentnost tržišta i suvremena shvaćanja ponude i potražnje s naglaskom na inovacije u ponudi te razmjer cijene i kvalitete, autori smatraju da je danas jedna od najznačajnijih komponenti turističke ponude uz cijenu i kvaliteta usluge te jak marketinški izlaz.
Organization; marketing management; tourism enterprise
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
939-946-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
25. Mednarodna konferenca o razvoju organizacijskih znanosti ''Management sprememb - Change management''
predavanje
15.03.2006-17.03.2006
Portorož, Slovenija