Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketing lokalne i regionalne samouprave (CROSBI ID 32733)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Meler, Marcel Marketing lokalne i regionalne samouprave // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva / Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir et al. (ur.). Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 349-355-x

Podaci o odgovornosti

Meler, Marcel

hrvatski

Marketing lokalne i regionalne samouprave

Za nositelje neprofitnog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.

marketing lokalne samouprave, marketing regionalne samouprave, neprofitni marketing

nije evidentirano

engleski

Local and Regional Self-Government Marketing

nije evidentirano

local marketing, regional marketing, nonprofit marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

349-355-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva

Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert

Osijek: Grafika Osijek

2006.

953-6072-34-3

Povezanost rada

Ekonomija