Marketing lokalne i regionalne samouprave (CROSBI ID 32733)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Meler, Marcel
hrvatski
Marketing lokalne i regionalne samouprave
Za nositelje neprofitnog marketinga prostorno obuhvaćeno stanovništvo konkretne jedinice lokalne samouprave ujedno predstavlja i temeljne ciljne usvojitelje od kojih se na temelju osmišljeno uloženih marketing-napora, očekuju i odgovarajuće reakcije koje se u u kvantitativnom i dinamičkom agregatu trebaju približiti kategoriji društvenih promjena. Ovisno o stupnju željenih društvenih promjena, jedinice lokalne samouprave operacionalizacijom marketing-procesa trebaju oblikovati i odgovarajuću marketing-strategiju i marketing-program namijenjen ciljnim tržišnim usvojiteljima, čime bi bili ostvareni ne samo postavljeni marketing-ciljevi konkretne jedinice lokalne samouprave, već i širi, općedruštveni ciljevi.
marketing lokalne samouprave, marketing regionalne samouprave, neprofitni marketing
nije evidentirano
engleski
Local and Regional Self-Government Marketing
nije evidentirano
local marketing, regional marketing, nonprofit marketing
nije evidentirano
Podaci o prilogu
349-355-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva
Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert
Osijek: Grafika Osijek
2006.
953-6072-34-3