Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja (CROSBI ID 123615)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Peko, A ; Munjiza, E ; Cindrić, M. Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 7 (2005), 49-62-x

Podaci o odgovornosti

Peko, A ; Munjiza, E ; Cindrić, M.

hrvatski

Uloga učeničkih zadruga u razvijanju samopoštovanja

Eksperimentalno je istraživan utjecaj rada u učeničkoj zadruzi na formiranje sustava odgojnih vrijednosti. Istraživanje je izvršeno na uzorku 48 ekvivalentnih parova. Ispitanici su izjednačeni po svim osobinama: spol, razred, opći uspjeh, mjesto stanovanja, starost. Jedina je razlika između skupina sudjelovanje/nesudjelovanje u radu učeničkih zadruga. U uzorak su ušli ispitanici iz 16 županija Republike Hrvatske i on je reprezentativan kako po stopi izbora, tako i po traženim osobinama. U istraživanju je korištena deskriptivna i kauzalna metoda. Kvalitativna analiza ukazala je na postojanje razlika između navedenih skupina. Navedene skupine razlikuju se po: stupnju samopoštovanja, odnosu prema slobodnom vremenu i radu, kao i hijerarhijskom sustavu vrijednosti rada i ciljeva rada. Kvantitativna analiza ukazuje da razlika nije slučajna, nego je statistički značajna i postoji uzročno posljedična povezanost između rada u učeničkoj zadruzi i formiranog sustava odgojnih vrijednosti.

učeničke zadruge; sustav odgojnih vrijednosti; stupanj samopo-štovanja; odnos prema slobodnom vremenu i radu.

nije evidentirano

engleski

The role of pupils’ cooperatives in the formation of Educational system of values

nije evidentirano

pupils’ cooperatives; system of educational values; level of self-respect; attitude towards free time and work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7

2005.

49-62-x

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija