Interkulturalni pristup odgoju i izobrazbi djece Roma u Hrvatskoj (CROSBI ID 518104)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Interkulturalni pristup odgoju i izobrazbi djece Roma u Hrvatskoj
Nepolazak, napuštanje škole i uspjeh romske djece je ispod pedagoških i društveno prihvatljivih normi, a njihov neuspjeh u nastavi predstavlja neuspjeh školskih sustava. Postojanje predrasuda i negativnog nasljeđa o Romima, kao i slabo poznavanje romske kulture i načina života u ne-romskim zajednicama, jedan je od razloga neadekavtnog pristupa oblikovanju odgoja i izobrazbe romske djece. Potreba konstituiranja i otvaranja romskih zajednica, kao i samostalnog i kompetentnog predstavljanja složenih pitanja školovanja romske djece pomoći će ustroju specifičnog sustava odgoja i izobrazbe Roma. Inauguriranje pojedinih oblika (nastavnih i organizacijskih) za romsku djecu treba pratiti i cjeloviti (interkulturalni) pristup za ostale učenike (fakultativno učenje romskog jezika..), kao i nastavni sadržaji koji će odgovarati europskom curriculumu za moderno državljanstvo i demokraciju (civic education).
interkulturalni odgoj i obrazovanje; djeca Romi; obrazovanje na manjinskim jezicima
nije evidentirano
engleski
INTERCULTURAL APPROACH TO THE EDUCATION OF ROMANY CHILDREN IN CROATIA
nije evidentirano
intercultural upbringing and education; Romany children; education in languages of national minorities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
8-15-x.
1994.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Odgoj i obrazovanje Roma u Republici Hrvatskoj
ostalo
25.11.1994-25.11.1994
Macinec, Hrvatska