Prema konceptualizaciji hrvatskog modela sustava odgoja i izobrazbe za djecu Rome (CROSBI ID 518105)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Hrvatić, Neven
hrvatski
Prema konceptualizaciji hrvatskog modela sustava odgoja i izobrazbe za djecu Rome
Temeljni činitelji konceptualizacije sustava odgoja i obrazovanja za Rome u Hrvatskoj su: stvaran broj i raspršenost Roma u Hrvatskoj, uvažavanje svjetskih i nacionalnih (hrvatskih) iskustava u interkulturalnom pristupu obrazovanju, te eksperimentalna provjera pojedinih nastavnih i školskih oblika. Rezultati znanstveno-istraživačkog projekta "Genealogija i transfer modela interkulturalizma", kao i istraživanja "Romi u Hrvatskoj" dali su teorijsku, empirijsku i provedbenu podlogu za pokusnu provjeru posebnih pristupa za romsku djecu. Ljetna škola djece Roma u Hrvatskoj 1994. i Romska odgojna zajednica 1995. prvi su oblici interkulturalnog odgoja i obrazovanja za Rome u Hrvatskoj. Konceptualizacija specifičnog sustava odgoja i obrazovanja obuhvaća iniciranje novih nastavnih oblika, predmeta i pristupa u cilju ustroja hrvatskog modela interkulturalnog obrazovanja za Rome.
Romi; način života; modeli odgoja i obrazovanja
nije evidentirano
engleski
TOWARDS CONCEPTUALISING OF THE CROATIAN EDUCATIONAL MODEL FOR ROMANY CHILDREN
nije evidentirano
Roma; lifestyle; model of education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
94-101-x.
1994.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Odgoj i obrazovanje Roma u Republici Hrvatskoj
ostalo
25.11.1994-25.11.1994
Macinec, Hrvatska