Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Model istraživanja zadovoljstva korisnika javne vodoopskrbe (CROSBI ID 124772)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Taradi, Josip ; Zorčec, Josip Model istraživanja zadovoljstva korisnika javne vodoopskrbe // Rad i sigurnost, 10 (2006), 1; 9-25-x

Podaci o odgovornosti

Taradi, Josip ; Zorčec, Josip

hrvatski

Model istraživanja zadovoljstva korisnika javne vodoopskrbe

Postizanje zadovoljstva kupaca (potrošača, korisnika) proizvoda i usluga osnovni je cilj, ali i uvjet opstanka na tržištu, svakog suvremenog poslovnog sustava. U svrhu otkrivanja stvarnih želja, očekivanja i potreba kupaca razvijeni su mnogi modeli i metode koji se uspješno koriste u praksi raznih djelatnosti. Djelatnost javne vodoopskrbe je specifična djelatnost koja svojim korisnicima, u koje spadaju kućanstva i pravne osobe s određenog područja, osigurava vodu kao osnovnu životnu potrebu. Kako se kod nas, u sustavima javne vodoopskrbe distribuira pitka voda, o kojoj direktno ovisi zdravlje i sigurnost korisnika, to je i veća potreba i opravdanost za sustavnim istraživanjem zadovoljstva korisnika. To su i zahtjevi sustava upravljanja kvalitetom, okolišem i zdravstvenom ispravnošću hrane, u koju spada i pitka voda. Nepostojanje takvih sustavnih istraživanja u praksi javne vodoopskrbe, utvrđeni je problem. Na temelju znanstvenih spoznaja suvremenih sustava upravljanja odnosom s korisnicima i značajkama djelatnosti javne vodoopskrbe dizajniran je i opisan optimalan i učinkoviti model istraživanja zadovoljstva korisnika javne vodoopskrbe. Po tom je modelu zatim i provedeno istraživanje na reprezentativnom uzorku korisnika regionalnog sustava javne vodoopskrbe čime je i u praksi dokazana primjerenost modela. Prikazani su i analizirani rezultati istraživanja koji pokazuju izvrsnu ocjenu zadovoljstva korisnika javne vodoopskrbe. Postignut je cilj rada izradom i provjerom modela istraživanja zadovoljstva korisnika javne vodoopskrbe te ostvaren očekivani znanstveni i društveni doprinos.

korisnik; kvaliteta; sigurnost; vodoopskrba; zadovoljstvo

nije evidentirano

engleski

A model of satisfaction survey of public water supply users

nije evidentirano

quality; safety; satisfaction; user; water suplly

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1)

2006.

9-25-x

objavljeno

0352-3675

Povezanost rada

Temeljne tehničke znanosti