Pozicioniranje modnih marki traperica na hrvatskom tržištu odjevnih proizvoda (CROSBI ID 124782)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Tratnik, Miroslav ; Rogale, Dubravko ; Ujević, Darko ; Stracenski, Maja
hrvatski
Pozicioniranje modnih marki traperica na hrvatskom tržištu odjevnih proizvoda
U radu je ukratko opisan nastanak plavog džinsa i polazni momenti razvoja šivaćih strojeva i proizvodnje denim tkanine. Trend džins odjeće, koji je započeo još polovicom 19. st., kasnije se potvrdio kao fenomen odijevanja. Fenomenologija džins odijevanja postaje vrlo izazovna tema za sociologe, ekonomiste pa čak i političke oponente, posebice u hladnoratovskoj podjeli svijeta. To samo potvrđuje zanimanje i širinu izučavanja različitih aspekata džinsa. Taj svojevrsni fenomen odijevanja, u velikom opsegu proizvodnje, traje sve do današnjih dana. Istaknute su pretpostavke o prihvaćanju modne marke i tržišne tipičnosti odjevnog proizvoda. Za polazni dio eksperimentalnog istraživanja oblikovana je anketna upitnica pozicioniranja marke traperica na hrvatskom tržištu za studente Tekstilno-tehnološkog fakulteta i Agronomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Između više modnih marki traperica koje se najčešće ističu među studentima dvaju fakulteta primarno mjesti pripada marki Levis, zatim marki Diesel pa marki Mustang. I ostale marke poput marke traperica Big Star i Versace studenti navode afirmativno te zajedno s ostalim markama sudjeluju u 23, 77% ukupnih frekvencija.
modne marke; džins odjeća; hrvatsko tržište
nije evidentirano
engleski
Positioning of a Jeans Brand in the Croatian Garment Market
nije evidentirano
fashion brands; jeans clothes; Croatian market
nije evidentirano