Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Teorija učenja i sigurnost na radu (CROSBI ID 124948)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Palačić, Darko Teorija učenja i sigurnost na radu // Sigurnost : časopis za sigurnost u radnoj i životnoj okolini, 47 (2005), 4; 319-334-x

Podaci o odgovornosti

Palačić, Darko

hrvatski

Teorija učenja i sigurnost na radu

Sigurnost na radu sastavni je dio svakog radnog procesa koji iz dana u dan poprima sve značajniju ulogu. Jedan od osnovnih ciljeva zaštite na radu je osposobiti (naučiti) radnike da rade na siguran način kako ne bi dovodili u opasnost svoj vlastiti život i zdravlje, te živote i zdravlje radnika koji rade u njihovoj neposrednoj blizini i šire. Učenje predstavlja promjenu u ponašanju nastalu na osnovu iskustva. Uči se pomoću temeljnih kognitivnih i čuvstvenih procesa: percipiranja, mišljenja i doživljavanja čuvstva. Osnovne teorije učenja su učenje uvjetovanjem, teorije socijalnog učenja i kognitivne teorije učenja. Primjena teorije učenja pomaže boljem razumijevanju procesa učenja tijekom procesa osposobljavanja za rad na siguran način. Govorimo li o osposobljavanju za rad na siguran način tada govorimo o potrebi, značaju, specifičnostima, obvezama i ciljevima osposobljavanja za rad na siguran način. Kvaliteta osposobljavanja za rad na siguran način mora se očitovati u stvaranju kulture rada na siguran način kao i stvaranju kriterija da je društveno prihvatljiv onaj radnik koji vodi računa o osobnoj sigurnosti na radu, ali i sigurnosti ostalih radnika.

informacija; motivacija; osposobljavanje; sigurnost; učenje; uvjetovanje; zaključivanje; zaštita na radu

nije evidentirano

engleski

Learning Theory and Safety at Work

nije evidentirano

information; motivation; training; safety; learning; conditioning; understanding; safety at work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

47 (4)

2005.

319-334-x

objavljeno

0350-6886

Povezanost rada




Temeljne tehničke znanosti, Informacijske i komunikacijske znanosti