Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Verbotonalna metoda - znanost i umjetnost (CROSBI ID 519222)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Gavrilović, Zdenka Verbotonalna metoda - znanost i umjetnost // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike Suvag. Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 4-4

Podaci o odgovornosti

Gavrilović, Zdenka

hrvatski

Verbotonalna metoda - znanost i umjetnost

Verbotonalna misao, polazeći od prirode i njezinih univerzalnih zakonitosti, čini čovjeka izvorišnom i središnjom točkom svog razvoja i djelovanja. Čovjekova cjelovita osobnost jest kompleksnost strukture tijela i uma, a karakterizirana je sposobnošću govorenja (važnost govorne komunikacije). Govor je dio osobnosti svakog čovjeka. Slušna i govorna oštećenja negativno utječu na ljudsku osobnost i na cjelokupan razvoj čovjeka. Razvoj verbotonalnih aktivnosti (osobito rehabilitacijskih postupaka) utemeljenih na teoriji (znanosti), praksi, (umijeću, vještini) i umjetnosti, potvrdili su univerzalnost i učinkovitost njihove primjene. Verbotonalna metoda je intenzivna interakcija znanosti i umjetnosti, a sve njezine postupke realiziraju stručnjaci različitih profesija (lingvisti, fonetičari, logopedi, liječnici, muzičari, plesni pedagozi i plesači, učitelji, profesori, umjetnici i drugi).

verbotonalna metoda

nije evidentirano

engleski

Verbotonal method - science and art

nije evidentirano

verbotonal method

nije evidentirano

Podaci o prilogu

4-4.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike Suvag

Zagreb: Poliklinika SUVAG

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine

predavanje

25.05.2006-27.05.2006

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Logopedija, Pedagogija