Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Ponašanje roditelja djece s govorno-jezičnim teškoćama (CROSBI ID 519229)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Keller, Marina ; Milevčić Malenica, Andrea Ponašanje roditelja djece s govorno-jezičnim teškoćama // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG. Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 11-11

Podaci o odgovornosti

Keller, Marina ; Milevčić Malenica, Andrea

hrvatski

Ponašanje roditelja djece s govorno-jezičnim teškoćama

Ispitivali smo odgojne modele koji posredno ili neposredno utječu na govorni razvoj djeteta. Ispitivanje smo proveli na dvije skupine roditelja. Prvu skupinu činilo je 37 majki djece s dijagnozom: zaostao razvoj govora. Sva djeca su bila normalno čujuća, nisu imala komunikacijskih niti značajnijih neuroloških teškoća, i svima je kvocijent inteligencije bio veći od 85. Kontrolnu skupinu činile su 32 majke djece s normalnim govornim razvojem. Pretpostavljali smo da postoje razlike u odgojnim modelima između ove dvije skupine. Preliminarni rezultati pokazuju da su roditelji djece koja zaostaju u razvoju govora, skloniji ciljanim modelima podučavanja (npr. analiza i sinteza glasova) iako djeca još nisu zrela za njihovo usvajanje.

ponašanje roditelja ; govorno-jezične teškoće

nije evidentirano

engleski

Parental behavior and child with speech and language disorders

nije evidentirano

parental bahavior ; speech and language disorders

nije evidentirano

Podaci o prilogu

11-11.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG

Zagreb: Poliklinika SUVAG

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine

poster

25.05.2006-27.05.2006

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija