Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Sat matematike može biti drugačiji - primjeri u skladu s HNOS - om (CROSBI ID 32911)

Prilog u knjizi | stručni rad

Svedrec, Renata ; Soucie, Tanja ; Kokić, Ivana ; Radović, Nikol Sat matematike može biti drugačiji - primjeri u skladu s HNOS - om // Zbornik radova / Osmi susret nastavnika matematike, Zagreb, 4.- 6. srpnja 2006. / Mladinić, Petar (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2006. str. 312 - 316-x

Podaci o odgovornosti

Svedrec, Renata ; Soucie, Tanja ; Kokić, Ivana ; Radović, Nikol

hrvatski

Sat matematike može biti drugačiji - primjeri u skladu s HNOS - om

Osnovna ideja HNOS-a je nova organiacija nastave tako da stečena znanja ne budu naštrebana, već trajna i uporabiva. To se može postići povezivanjem nastavnih sadržaja različitih predmeta pa tako i matematike, uvođenjem učenika u istraživački proces (aktivno učenje otkrivanjem, projekti, problemska nastava, . . .), suvremenim obrazovnim strategijama, metodama i postupcima, pri čemu učenik mora argumentirati izbor neke strategije i metode u odnosu na neku drugu.

poučavanje matematike, razlomci, tangram, džepno računalo, matematičke karte

nije evidentirano

engleski

Teaching mathematics can be different

nije evidentirano

teaching mathematics, fractions, tangram, calculater, mathematical cards

nije evidentirano

Podaci o prilogu

312 - 316-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbornik radova / Osmi susret nastavnika matematike, Zagreb, 4.- 6. srpnja 2006.

Mladinić, Petar

Zagreb: Školska knjiga

2006.

953-6862-12-3

Povezanost rada

Matematika