Sat matematike može biti drugačiji - primjeri u skladu s HNOS - om (CROSBI ID 32911)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Svedrec, Renata ; Soucie, Tanja ; Kokić, Ivana ; Radović, Nikol
hrvatski
Sat matematike može biti drugačiji - primjeri u skladu s HNOS - om
Osnovna ideja HNOS-a je nova organiacija nastave tako da stečena znanja ne budu naštrebana, već trajna i uporabiva. To se može postići povezivanjem nastavnih sadržaja različitih predmeta pa tako i matematike, uvođenjem učenika u istraživački proces (aktivno učenje otkrivanjem, projekti, problemska nastava, . . .), suvremenim obrazovnim strategijama, metodama i postupcima, pri čemu učenik mora argumentirati izbor neke strategije i metode u odnosu na neku drugu.
poučavanje matematike, razlomci, tangram, džepno računalo, matematičke karte
nije evidentirano
engleski
Teaching mathematics can be different
nije evidentirano
teaching mathematics, fractions, tangram, calculater, mathematical cards
nije evidentirano
Podaci o prilogu
312 - 316-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Zbornik radova / Osmi susret nastavnika matematike, Zagreb, 4.- 6. srpnja 2006.
Mladinić, Petar
Zagreb: Školska knjiga
2006.
953-6862-12-3