Pedagoške paradigme izrade kurikuluma (CROSBI ID 125280)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Milat, Josip
hrvatski
Pedagoške paradigme izrade kurikuluma
U radu se polazi od tvrdnje da je kulrikulum strateško pitanje svakog odgojno-obrazovnog sustava i svakog školovanja. Navodi se operetivna definicija kurikuluma, analizira se nastavni plan i program kao najznačajnija sastavnica kurikuluma te svrhovitost kao njihova temeljna odrednica. U nastavku se razmatraju odrednice i pedagoške paradigme za općeobrazovne i profesionalne škole. Na kraju se opisuje znanstveno-metodološki postupak izrade kurikuluma kao pretpostavke njegove izvrsnosti.
kurikulum; nastavni plan i program; svrha školovanja; opće obrazovanje; metode programiranja
nije evidentirano
engleski
Pedagogical paradigms of curriculum construction
nije evidentirano
curriculum; syilabus; purpose of schooling; basic education; methods of programming
nije evidentirano