Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Pedagoške paradigme izrade kurikuluma (CROSBI ID 125280)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Milat, Josip Pedagoške paradigme izrade kurikuluma // Pedagogijska istraživanja, 2 (2005), 2; 199-208-x

Podaci o odgovornosti

Milat, Josip

hrvatski

Pedagoške paradigme izrade kurikuluma

U radu se polazi od tvrdnje da je kulrikulum strateško pitanje svakog odgojno-obrazovnog sustava i svakog školovanja. Navodi se operetivna definicija kurikuluma, analizira se nastavni plan i program kao najznačajnija sastavnica kurikuluma te svrhovitost kao njihova temeljna odrednica. U nastavku se razmatraju odrednice i pedagoške paradigme za općeobrazovne i profesionalne škole. Na kraju se opisuje znanstveno-metodološki postupak izrade kurikuluma kao pretpostavke njegove izvrsnosti.

kurikulum; nastavni plan i program; svrha školovanja; opće obrazovanje; metode programiranja

nije evidentirano

engleski

Pedagogical paradigms of curriculum construction

nije evidentirano

curriculum; syilabus; purpose of schooling; basic education; methods of programming

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2005.

199-208-x

objavljeno

1334-7888

Povezanost rada

Pedagogija