Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Likovno tehničke igre i male scenske improvizacije u rehabilitaciji djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju slušanja i govora (CROSBI ID 519342)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Ratkaj, Lidija ; Lukec, Zvjezdana Likovno tehničke igre i male scenske improvizacije u rehabilitaciji djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju slušanja i govora // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG. Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 15-15

Podaci o odgovornosti

Ratkaj, Lidija ; Lukec, Zvjezdana

hrvatski

Likovno tehničke igre i male scenske improvizacije u rehabilitaciji djece predškolske dobi s teškoćama u razvoju slušanja i govora

Likovni izraz je najstariji oblik ljudske komunikacije. Mala djeca oštećena sluha vole se likovno izražavati, pa je logično tu dječju aktivnost koristiti i u rehabilitacijske svrhe. Igranje raznim likovnim tehnikama uključuje sva osjetila i tako pridonosi bržoj i boljoj rehabilitaciji slušanja i govora. Scenska lutka, kao sredstvo, i male scenske improvizacije, kao oblik rada, imaju važno mjesto u rehabilitaciji, edukaciji i odgoju male djece oštećena sluha. Važnost scenske lutke u rehabilitaciji postaje iz same definicije u kojoj je scenska lutka igračka koja « ; živi» ; jer joj « ; posuđujemo» ; glas i pokret. Igra je temeljna dječja aktivnost uz koju djeca razvijaju sve svoje sposobnosti, a zvuk i pokret su osnovica verbotonalne metode. Igrajući se scenskom lutkom, djeca lakše prihvaćaju rehabilitacijske postupke i rehabilitatora, koji postaje partner u igri. Sve to pridonosi bržem stjecanju znanja i uspješnoj rehabilitaciji.

likovno tehničke igre ; male scenske improvizacije ; rehabilitacija djece predškolske dobi ; djeca s teškoćama u razvoju slušanja i govora

nije evidentirano

engleski

Visual technical games and little scene improvisation in the rehabilitation of children of pre-school age with difficulties in the development of listening and speech

nije evidentirano

visual technical games ; little scene improvisations ; rehabilitation of children with difficulties in the development of listening and speech

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-15.

2006.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine

predavanje

25.05.2006-27.05.2006

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija