Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Polisenzorika u tehničkom kabinetu (CROSBI ID 519343)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Dodig-Stanić, Silvija ; Turčin, Maja Polisenzorika u tehničkom kabinetu // Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG. Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2006. str. 15-16

Podaci o odgovornosti

Dodig-Stanić, Silvija ; Turčin, Maja

hrvatski

Polisenzorika u tehničkom kabinetu

Svima nama potrebna je adekvatna polisenzorna integracija za obavljanje svakodnevnih poslova, za igru i za dokazivanje. Polisenzorna integracija je mogućnost primanja informacija putem osjetila (opipa, pokreta, njuha, okusa, vida i sluha) kako bismo ih zajedno pohranili u mozgu i dobili smisleni odgovor. Dobro polisenzorno procesiranje omogućuje svim impulsima nesmetano prolaženje i brzo dolaženje na prava odredišta. Teškoće u polisenzornoj integraciji su kao “ zastoj prometa” u mozgu. Neki dijelovi senzornih informacija su se “ umorili u prometu” i određeni dijelovi mozga ne primaju potrebne senzorne informacije kako bi obavili svoj posao. Svrha rehabilitacije slušanja i govora u Poliklinici SUVAG je uključiti (integrirati) dijete u redoviti sustav školovanja. U OŠ Davorina Trstenjaka uključena su slušno oštećena djeca i djeca s posebnim jezičnim teškoćama od 1.- 8. razreda. Svima njima pružena je pomoć u učenju djelatnika SUVAG-a u produženom stručnom postupku. Učenici uz oštećenje sluha (anacusis, hypoacusis) i psiholingvističku slabost često imaju i dodatna oštećenja (vida, motorike, razumijevanja, disleksiju, disgrafiju...). Znamo da su za cjelokupan razvoj djeteta potrebna mnoga znanja i vještine. Uočili smo da mnoga djeca imaju problem s rukopisom. Za što uspješniju integraciju, učenike 5-ih i 6-ih razreda uključili smo u rad tehničkog kabineta (jednom tjedno). Na tom satu, učenici uz igru i zabavu stječu nova znanja, razvijajući pritom osjećaj za lijepo, kreativnost, motoričke sposobnosti i uče se timskom radu. Radom u tehničkom kabinetu, djeca usvajaju mnoge vještine koje pridonose njihovom potpunijem razvoju, razvijaju upornost, prijateljsko ponašanje, ljubaznost, što vrlo povoljno utječe na razvoj njihove ličnosti.

polisenzorika ; tehnički kabinet

nije evidentirano

engleski

Polysensorics in the technical laboratory

nije evidentirano

polisenzorics ; technical laboratory

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-16.

2006.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Univerzalnost verbotonalne metode u komunikaciji : sažeci : 45 godina Poliklinike SUVAG

Zagreb: Poliklinika SUVAG

Podaci o skupu

Međunarodni znanstveni skup Dani Petra Guberine

predavanje

25.05.2006-27.05.2006

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija