Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uključenost pri donošenju kupovnih odluka -primjer tri prehrambena proizvoda (CROSBI ID 125500)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Markovina, Jerko ; Kovačić, Damir ; Radman, Marija Uključenost pri donošenju kupovnih odluka -primjer tri prehrambena proizvoda // Journal of Central European agriculture, 5 (2004), 3; 151-159

Podaci o odgovornosti

Markovina, Jerko ; Kovačić, Damir ; Radman, Marija

hrvatski

Uključenost pri donošenju kupovnih odluka -primjer tri prehrambena proizvoda

Cilj istraživanja bio je sastaviti instrument za mjerenje konstrukta potrošačke uključenosti pri donošenju kupovnih odluka te provjeriti njegove mjerne karakteristike. Skala uključenosti testirana je na uzorku od 283 potrošača vina, sira i meda. Statističkom analizom rezultata utvrđeno je da skala uključenosti ima zadovoljavajuću valjanost i pouzdanost. Potrošači su iskazali visoku uključenost za vino i sir, dok su za med dobijene nešto niže razine potrošačke uključenosti. Ovakvi rezultati ukazuju na činjenicu da potrošači pri kupnji navedenih prehrambenih proizvoda svoje odluke ne donose impulzivno, nego prije odluke o kupnji traže dodatne informacije o proizvodu. Skala korištena u ovom radu može se koristiti za mjerenje stupnja uključenosti za različite prehrambene i ostale proizvode na hrvatskom tržištu.

uključenost; kupovne odluke; hrana

nije evidentirano

engleski

Consumer Involment in Buying Decisions – the example of three food products

nije evidentirano

involvement; buying decisions; food

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5 (3)

2004.

151-159

objavljeno

1332-9049

Povezanost rada

Poljoprivreda (agronomija)

Poveznice