Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

UTJECAJ CIJENA NA POTROŠNJU TURISTA (CROSBI ID 469687)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berc-Radišić, Branka UTJECAJ CIJENA NA POTROŠNJU TURISTA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.). Opatija: VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 19-26-x

Podaci o odgovornosti

Berc-Radišić, Branka

hrvatski

UTJECAJ CIJENA NA POTROŠNJU TURISTA

Kao jedan od elemenata marketing mixa,cijena treba poticati ljude u turizam i potrošnju u turizmu. Obrnuto je s cijenamakoje su nerealno formirane u isključivoj želji da se ostvari što veća dobit. Koristeći provjerene metode cijene u turizmu treba formirati po principu "vrijednost za novac".

nije evidentirano

nije evidentirano

engleski

THE INFLUENCE OF PRICES ON TOURIST CONSUMPTION

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

19-26-x.

1998.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE

RADIŠIĆ, FRANJO

Opatija: VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO

Podaci o skupu

MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE

ostalo

05.10.1998-05.10.1998

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija