Afirmacija selektivne ponude hrvatskog turizma (CROSBI ID 469703)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Aćimović, Mihajlo ; Stipanović, Christian
hrvatski
Afirmacija selektivne ponude hrvatskog turizma
Turizam u svojim razvojnim fazama poprimanove pojavne oblike i zadovoljava sve stroće kriterije asortimana tursitičkih proizvoda i usluga te se stalno obogaćuje novim motivima što dovodi do udlučujućih promjena u svrsi, načinu, sadržaju provođenja odmora izvan domicila. Osnova modernog turizma je bogata, raznolika, diferencirana ponuda selektivnih oblika turizma koja se približava zahtjevima gostiju i zadovoljava njihove potrebe.
hrvatski turizam; selektivni oblici turizma; marketing strategija
nije evidentirano
engleski
Recognition of croatian selective tourism offer
nije evidentirano
selective offer; dynamic competitiveness; marketing strategy
nije evidentirano
Podaci o prilogu
31-40.
1998.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni kongres Hotelska kuća ’98 : hotel u turističkoj destinaciji : 14. bijenalni znanstveni susret = International Congress Hotelska kuća ’98 : hotel in tourism destination : 14th Biennial Scientific Meeting
Peršić, Milena
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci
Podaci o skupu
Međunarodni kongres Hotelska kuća (14 ; 1998)
predavanje
05.10.1998-06.10.1998
Opatija, Hrvatska