Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

"Što prije, to bolje": o problematici uvođenja višejezičnosti u naš obrazovni sustav (CROSBI ID 520829)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna ; Aleksa, Melita "Što prije, to bolje": o problematici uvođenja višejezičnosti u naš obrazovni sustav // Dijete i jezik danas : učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova s 2. međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Vodopija, Irena (ur.). Osijek, 2003. str. 183-198

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna ; Aleksa, Melita

hrvatski

"Što prije, to bolje": o problematici uvođenja višejezičnosti u naš obrazovni sustav

U radu se prikazuju rezultati istraživanja o (ne)uvođenju višejezičnosti u naš obrazovni sustav. Istraživanje je provedeno na uzorku od 49 osnovnih škola Osječko-baranjske županije radi utvrđivanja i analize sljedećega: (a) u koliko je osnovnih škola uvedeno učenje stranoga jezika u prvi razred, koji su jezici uvedeni u prvi razred, na koji se način izvršio odabir jezika i kakva je zastupljenost pojedinoga stranoga jezika, (b) stručne spreme, osposobljenosti i iskustva nastavnika koji predaju u prvim razredima, (c) stavova ravnatelja i nastavnika prema uvođenju stranoga jezika u prvi razred i pitanja koja su se pojavila pri uvođenju stranoga jezika u prvi razred, te (d) prijedloga za rješavanje tih pitanja. Rezultati analize podataka prikupljenih upitnicima za ravnatelje i nastavnike stranih jezika u prvim razredima pokazali su da je sama koncepcija višejezičnosti u našem obrazovnom sustavu problematična, te da je upitno može li se u ovom trenutku govoriti o višejezičnosti, u pravom smislu te riječi, u našem obrazovnom sustavu.

rano učenje stranoga jezika; višejezičnost

nije evidentirano

engleski

"The sooner, the better": on the problems of introducing multilingualism in our educational system

nije evidentirano

early foreign language learning; multilingualism

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-198.

2003.

nije evidentirano

objavljeno

953-6965-05-4

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas : učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova s 2. međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa

Vodopija, Irena

Osijek:

Podaci o skupu

2. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas: Učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi

predavanje

24.11.2002-25.11.2002

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija