"Što prije, to bolje": o problematici uvođenja višejezičnosti u naš obrazovni sustav (CROSBI ID 520829)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Višnja ; Bagarić, Vesna ; Aleksa, Melita
hrvatski
"Što prije, to bolje": o problematici uvođenja višejezičnosti u naš obrazovni sustav
U radu se prikazuju rezultati istraživanja o (ne)uvođenju višejezičnosti u naš obrazovni sustav. Istraživanje je provedeno na uzorku od 49 osnovnih škola Osječko-baranjske županije radi utvrđivanja i analize sljedećega: (a) u koliko je osnovnih škola uvedeno učenje stranoga jezika u prvi razred, koji su jezici uvedeni u prvi razred, na koji se način izvršio odabir jezika i kakva je zastupljenost pojedinoga stranoga jezika, (b) stručne spreme, osposobljenosti i iskustva nastavnika koji predaju u prvim razredima, (c) stavova ravnatelja i nastavnika prema uvođenju stranoga jezika u prvi razred i pitanja koja su se pojavila pri uvođenju stranoga jezika u prvi razred, te (d) prijedloga za rješavanje tih pitanja. Rezultati analize podataka prikupljenih upitnicima za ravnatelje i nastavnike stranih jezika u prvim razredima pokazali su da je sama koncepcija višejezičnosti u našem obrazovnom sustavu problematična, te da je upitno može li se u ovom trenutku govoriti o višejezičnosti, u pravom smislu te riječi, u našem obrazovnom sustavu.
rano učenje stranoga jezika; višejezičnost
nije evidentirano
engleski
"The sooner, the better": on the problems of introducing multilingualism in our educational system
nije evidentirano
early foreign language learning; multilingualism
nije evidentirano
Podaci o prilogu
183-198.
2003.
nije evidentirano
objavljeno
953-6965-05-4
Podaci o matičnoj publikaciji
Dijete i jezik danas : učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi : zbornik radova s 2. međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa
Vodopija, Irena
Osijek:
Podaci o skupu
2. međunarodni stručno-znanstveni skup Dijete i jezik danas: Učitelj hrvatskoga jezika i učitelj stranoga jezika za učenike mlađe školske dobi
predavanje
24.11.2002-25.11.2002
Osijek, Hrvatska