Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika (CROSBI ID 520831)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Bagarić, Vesna ; Pavičić, Višnja
hrvatski
Portfolio kao oblik alternativnoga praćenja i vrednovanja učenika stranoga jezika
U raspravama o problematici praćenja i vrednovanja postignuća učenika stranoga jezika sve se više pozornosti pridaje alternativnim oblicima vrednovanja. U ovom će se radu predstaviti portfolio, po mnogima jedan od tzv. neformalnih ili nestandardiziranih načina vrednovanja učenikovih postignuća u stranom jeziku. Prvo će se pobliže odrediti pojam portfolija i obilježja portoflija. U nastavku će se razmotriti mogućnosti i načini implementacije portfolija u procesu praćenja i vrednovanja mlađih učenika stranoga jezika. Na kraju će se istaknuti prednosti i nedostaci primjene portfolija.
rano učenje stranih jezika; portfolio; vrednovanje
nije evidentirano
engleski
Portfolio as an alternative tool for evaluation and assessment of foreign language learners
nije evidentirano
young foreign language learners; portfolio; assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
333-345.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
DIJETE I JEZIK- Dijete i višejezičnost - Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
Vodopija, Irena
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
953-6965-08-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096