Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj (CROSBI ID 33064)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta
hrvatski
Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj
Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog poglavlja razrađena je problematika privlačenja sposobnih pojedinaca u učiteljski/nastavničku profesiju u hrvatskom kontekstu. Nakon toga slijedi opsežan prikaz organizacije inicijalnog obrazovanja koji uključuje povijesni pregled, obrazovne reforme te posebno značenje Bolonjskog procesa u kontekstu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj, što uključuje usporedbu « stare» i « nove» organizacije studija. Na kraju poglavlja opisuju se mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji kao i uloga istraživanja u području učenja/poučavanja te obrazovanja učitelja i nastavnika. Zaključno se govori o nekim od najvažnijih promjena potrebnih za poboljšanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj.
inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces
nije evidentirano
engleski
Teacher education in Croatia
nije evidentirano
initial teacher education, professional development, Bologna process
nije evidentirano
Podaci o prilogu
69-91-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Vizek Vidović, Vlasta
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2005.
953-6218-24-0