Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika (CROSBI ID 33065)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Pavin, Tea ; Rijavec, Majda ; Miljević-Riđički, Renata
hrvatski
Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika
Na samom početku poglavlja opisana je metodologija provedbe istraživanja na reprezentativnom uzorku osnovnoškolskih učitelja i nastavnika, nakon čega su prikazani dobiveni rezultati po pojedinim cjelinama. U prvom dijelu prikazani su rezultati koji govore o percepciji kvalitete inicijalnog obrazovanja te o zadovoljstvu učitelja i nastavnika tim obrazovanjem. Nakon podataka vezanih uz inicijalno obrazovanje, analizirani su oni koji se odnose na učiteljsku/nastavničku percepciju kvalitete i zadovoljstvo stručnim usavršavanjem. U ovom poglavlju prikazano je i na koji način učitelji i nastavnici percipiraju vlastitu profesionalnu ulogu te određene aspekte svoje profesije, a obrađeni su i glavni izvori zadovoljstva i nezadovoljstva učitelja i nastavnika u radu. Rezultati koje prikazuje ovo poglavlje ukazuju na potrebu za poboljšanjem kako inicijalnog obrazovanja, tako i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika pri čemu se mogu identificirati i određena područja u kojima su te promjene, prema ispitanim učiteljima i nastavnicima, najpotrebnije.
inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, trajni profesionalni razvoj, učiteljska/nastavnička uloga
nije evidentirano
engleski
Quality of initial teacher education and perception of some aspects of teaching profession: primary school teachers’ perspective
nije evidentirano
initial teacher education, continuous professional development, teachers' professional role
nije evidentirano
Podaci o prilogu
95-123-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Vizek Vidović, Vlasta
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2005.
953-6218-24-0