Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka (CROSBI ID 345009)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Mezak, Vlado Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka / Mencer, Ivan (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2003

Podaci o odgovornosti

Mezak, Vlado

Mencer, Ivan

hrvatski

Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka

Sjevernojadranske luke Rijeka, Trst i Kopar u odnosu na sjevernoeuropske luke imaju sporiji razvojni trend. Postoji mogućnost da će se zbog širenja utjecaja sjevernoeuropskih luka na tradicionalnih tržištima luka sjevernog Jadrana, gravitacijsko područje sjevernojadranskih luka sve više smanjivati. U cilju zaustavljanja tog negatinog trenda, u magistarskom radu utvrđene su marketinške strategije koje sjevernojadranske luke trebaju provoditi i na taj način konkurirati izuzetno uspješnim lukama sjevernoeuropskog prometnog pravca.Luak nije zatvoren sustav i radi toga je suradnja luka sjevernog Jadrana od osobitog značaja. Zajednički nastup na tržištu i provođenje odgovarajućih marketinških strategija su prilika za usmjeravanje budućih tokova roba prema sjevernojadranskom prometnom pravcu.

Sjevernojadranske luke; Marketing; Strateško planiranje

nije evidentirano

engleski

Competitive Marketing Strategy Planning- Prerequisite of Dynamic Development of North Adriatic Ports

nije evidentirano

The North Adriatic Ports; Marketing; Strategic Planning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

149

06.02.2003.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija