Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka (CROSBI ID 345009)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Mezak, Vlado
Mencer, Ivan
hrvatski
Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka
Sjevernojadranske luke Rijeka, Trst i Kopar u odnosu na sjevernoeuropske luke imaju sporiji razvojni trend. Postoji mogućnost da će se zbog širenja utjecaja sjevernoeuropskih luka na tradicionalnih tržištima luka sjevernog Jadrana, gravitacijsko područje sjevernojadranskih luka sve više smanjivati. U cilju zaustavljanja tog negatinog trenda, u magistarskom radu utvrđene su marketinške strategije koje sjevernojadranske luke trebaju provoditi i na taj način konkurirati izuzetno uspješnim lukama sjevernoeuropskog prometnog pravca.Luak nije zatvoren sustav i radi toga je suradnja luka sjevernog Jadrana od osobitog značaja. Zajednički nastup na tržištu i provođenje odgovarajućih marketinških strategija su prilika za usmjeravanje budućih tokova roba prema sjevernojadranskom prometnom pravcu.
Sjevernojadranske luke; Marketing; Strateško planiranje
nije evidentirano
engleski
Competitive Marketing Strategy Planning- Prerequisite of Dynamic Development of North Adriatic Ports
nije evidentirano
The North Adriatic Ports; Marketing; Strategic Planning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
149
06.02.2003.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka